کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اضافه شدن امکانات جدید برای علاقه‌مندان پادکست‌ها در گوگل

18 ارديبهشت 1398 ساعت 11:50

ایتنا - ​​​​​​​از این پس کاربران قادر خواهند بود پادکست‌های موردنظر خود را در موتور جستجوی گوگل به صورت یک دسته بندی جداگانه پیدا کنند.



 ساندار پیچای ، مدیر عامل گوگل در جریان برگزاری تازه‌ترین رویداد خود یعنی کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O اعلام کرد که از این پس کاربران قادر خواهند بود پادکست‌های موردنظر خود را به صورت یک دسته‌بندی جداگانه بیابند و به موارد موردعلاقه خود گوش بسپارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پادکست‌ها که در سال‌های اخیر از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران در فضای مجازی برخوردار شده‌اند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین برنامه‌های صوتی / رادیوی اینترنتی موردعلاقه خود را در اینترنت گوش کنند و از محتوای آن لذت ببرند.
حالا گوگل به نظر می‌رسد که دسته بندی و طبقه بندی جدیدی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده است تا به کاربران و علاقمندان پادکست اجازه دسترسی ساده‌تری را به این محتواهای اینترنتی بدهد.

چندی پیش بود که این غول تکنولوژی به منظور جلب توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران، یک اپلیکیشن مخصوص پادکست تحت عنوان گوگل پادکست (Google Podcast) برای گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی منتشر کرد.

پادکست (Podcast)، پادپخش و یا تدوین صوتی انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند روی گوشی‌های هوشمند خود به آن‌ها گوش بسپارند. این روش ارائه محتوا در سال ۲۰۰۴ میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرد و برخی از آن به‌عنوان رادیوی اینترنتی یاد می‌کنند.


کد مطلب: 56532

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56532/اضافه-شدن-امکانات-جدید-علاقه-مندان-پادکست-ها-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir