کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود آنتن‌دهی آیفون و آیپد در مدل‌های ۲۰۱۹

17 ارديبهشت 1398 ساعت 12:31

ایتنا - ​​​​​​​یکی از تحلیلگران ارشد محصولات اپل به تازگی برآورد و اعلام کرده که آنتن‌دهی گوشی‌های آیفون و آیپدهای ۲۰۱۹ بهبود قابل توجهی خواهد یافت.



با توجه به آنکه موضوع آنتن‌دهی موبایل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که کاربران و مشتریان در بازارهای جهانی همواره به آن اهمیت می‌دهند، حالا مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل در خصوص تغییر و تحولاتی که در نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون مدل ۲۰۱۹ بوجود خواهد آمد، به تازگی پیش‌بینی و اعلام کرده است که آنتن‌دهی آیفون وآیپدهای جدیدی که قرار است در سال جاری میلادی معرفی و عرضه شوند، تحت تأثیر فناوری جدیدی که فناوری پلیمر کریستال مایع نام دارد و از ماده‌ای تحت عنوان MPI ساخته شده است، بهبود و ارتقا خواهد یافت که این امر در نهایت رضایت کاربران و مشتریان را در پی خواهد داشت.

البته وی بر این باور است که استفاده اپل از فناوری مذکور موقتی باشد چرا که محدودیت و مسائل تکنیکی و فنی متعددی در این خصوص وجود دارد که امکان دستیابی به حداکثر کارایی LCP وجود نخواهد داشت اما وی در ادامه اظهاراتش افزود که این غول تکنولوژی در سال ۲۰۲۰ میلادی باری دیگر به فناوری LCP باز خواهد گشت. دلیل اینکه اپل بعد از این مدت زمان یک ساله به استفاده دوباره از فناوری جدید روی خواهد آورد، کاهش هزینه‌های تمام شده و تسهیل فرایند تولید محصولاتش خواهد بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارشی که در وب سایت mac rumours آمده است، البته لازم به ذکر است که در خصوص فناوری مذکور جزئیات و توضیحات دقیق‌تری بیان و منتشر نشده است.

وی همچنین خاطرنشان کرده است که اپل قصد دارد در یک سال آینده تنها برخی از مدل‌های آیپد را به‌روزرسانی کند و مدل‌های جدیدی را معرفی کند. مینگ چی کو همچنین از عرضه آی‌پدهای مجهز به سخت افزارهای جدید در اواخر سال جاری تا اوایل ۲۰۲۰ میلادی خبر داد.


کد مطلب: 56521

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56521/بهبود-آنتن-دهی-آیفون-آیپد-مدل-های-۲۰۱۹

ايتنا
  https://www.itna.ir