۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷

بیش از یک میلیارد کاربر اینترنت در چین

ایتنا - تازه ترین آمارهای وزارت ارتباطات چین نشان می‌دهد که شمار کاربران فعال شبکه اینترنت همراه در این کشور به یک میلیارد و 138 میلیون نفر رسیده است.
بیش از یک میلیارد کاربر اینترنت در چین

وابستگی کاربران چینی به اینترنت همراه به شکل روزافزون بیشتر شده است به طوری که تا ماه مارس سال 2019 (اسفند 97)، کاربران شبکه اینترنت همراه روزانه حدود 349.6 دقیقه را صرف جستجو در اینترنت همراه می‌کنند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 36.8 دقیقه افزایش یافته است.

به گزارش ایتنا از ایرنا، سرعت رشد اقتصاد اینترنتی چین بیشتر از تولید ناخالص داخلی کشور است در شش سال اخیر، با وجود کاهش نسبی در سرعت رشد اقتصاد اینترنتی، میزان رشد آن در سال 2018 هنوز هم بیش از 20 درصد باقی مانده به اندازۀ قابل توجهی بالاتر از رقم 6.6 درصد سرعت رشد تولید ناخالص داخلی چین است.
آمارهای رسمی در چین نشان می دهد که ارزش بازار شبکه جهانی اینترنت و فضای سایبری در این کشور در سال 2018 میلادی با 22 درصد رشد نسبت به سال قبل به 9 میلیارد دلار رسیده است. 

نوآوری در فناوری های اینترنتی و سایبری، ایجاد مراکز تحقیقاتی، توسعه سامانه‌های ارتباطی، پرتاب ماهواره های بیشتر ارتباطاتی و تولیدات و خدمات بیشتر موجب شده است تا شرایط بازار اینترنت و فضای سایبری چین در سال 2018 میلادی به مراتب بهتر شود.
کد مطلب: 56507
برچسب ها: اینترنت چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام