۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲

سامسونگ، تلویزیون‌های عمودی خود را روانه بازار کرد

ایتنا- اولین و مهم‌ترین هدف از ساخت تلویزیون‌های عمودی، بهره‌مندی هرچه بیشتر از ویدئوهای گوشی‌های هوشمند عنوان شده است.
سامسونگ، تلویزیون‌های عمودی خود را روانه بازار کرد
یکی از مسائلی که در دیدن ویدیوهای موجود در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، ابعاد کوچک گوشی است. برخی تمایل دارند که ویدیوهای موجود در گوشی هوشمند خود را در فضای بازتر و شفاف‌تر مشاهده کنند و از دیدن آنها لذت ببرند. شرکت سامسونگ این امکان را فراهم کرد و سخت افزاری برای دیدن ویدیوهای عمودی طراحی کرد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تک‌کرانچ، سامسونگ برای تماشای ویدیوهای گوشی تلویزیون‌های عمودی خود را وارد بازار کرد. این تلویزیون‌ها 43 اینچی هستند. این تلویزیون "Samsung Sero" نام دارد، مخصوص نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و فیلم‌های خانگی طراحی شده است. با این تلویزیون می‌توان به راحتی ویدیوهای یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ چت را مشاهده کرد، می‌توانید ویدیوها را بدون نیاز به چرخاندن گوشی روی تلویزیون تماشا کنید.
 
این تلویزیون 43 اینچی می‌تواند نیاز مخاطبان برای لذت بردن از تماشای ویدیوها روی یک فضای بزرگ‌تر را برطرف کند. این تلویزیون قرار است که به زودی در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های سامسونگ دیده شود. ظاهرا قرار است که تلویزیون سامسونگ سیرو نخستین بار در کره جنوبی رونمایی شود و به فروش برسد.
 
 
سامسونگ اعلام کرد که قیمت این تلویزیون حدود 1600 دلار خواهد بود. مدل سامسونگ سیرو QLED و 60وات است. اسپیکرهای آن 4.1 کاناله است و برای اتصال به گوشی هوشمند از قابلیت NEC پشتیبانی می‌کند. قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، مهم‌ترین خصوصیت و تمایز این تلویزیون با سایر تلویزیون‌های سامسونگ است. می‌توانید ویدیوهای عمودی گوشی خود را روی این تلویزیون تماشا کنید.
 
این تلویزیون یک ویژگی جالب دیگر هم دارد. اگر این نمایشگر را 90 درجه بچرخانید می‌توانید مثل یک تلویزیون معمولی از آن استفاده کنید و ویدیوهای افقی را با آن تماشا کنید. قابلیت این تلویزیون باعث شده است که برخی از تحلیلگران از آن به عنوان تلویزیون با قابلیت چرخش 90 درجه یاد کنند.
 
 
کد مطلب: 56493
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام