۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰
علیرغم تخفیف‌های چشمگیر

گوشی‌های گران‌قیمت پیکسل گوگل فروش نمی‌روند

ایتنا - اوائل ماه جاری گوگل تا جایی پیش رفت که پیکسل 3 را در Google Fi با 50% تخفیف عرضه کرد!
گوشی‌های گران‌قیمت پیکسل گوگل فروش نمی‌روند
با اینکه گوشی‌های سری پیکسل 3 گوگل به خاطر سرعت بالا و دوربین‌های ممتاز مورد ستایش قرار گرفته‌اند، ولی این چندان کمکی به فروش این گوشی‌ها در بازار نکرده است.  
 
به گزارش ایتنا به نقل از cnet، مدیر ارشد مالی گوگل، روث پورات، در سخنرانی خود به منظور ارائه گزارش درباره عملکرد مالی شرکت، گفت که فروش گوشی‌های این شرکت آنچنان به وفق مراد آنها پیش نمی‌رود. پورات گفت که فروش پیکسل سال به سال کاهش می‌یابد، که تا حدودی دلیل آن سختتر شدن بازار برای اسمارتفون‌های رده ممتاز است.
 
جدیدترین پیکسل‌های گوگل در بازار آمریکا در اکتبر سال گذشته با قیمت حداقل 799 دلار برای Pixel 3  پنج و نیم اینچی و 899 دلار برای گوشی 6.3 اینچی Pixel 3 XL عرضه شدند. این قیمت‌های بالا باعث شدند که این گوشی‌ها در رقابتی تنگاتنگ با دستگاه‌های پرچمدار رقیب شرکت‌های اپل و سامسونگ قرار بگیرند.
 
این کمپانی تلاش‌های گسترده‌ای را برای جلب نظر افراد برای رو آوردن به گوشی‌هایش به کار گرفته است، از جمله یک جشنواره فروش در Google Play Store که در آن با تخفیف 200 دلاری پیکسل 3 را به قیمت 599 دلار و 3 XL را به قیمت 699 دلار برای خرید قابل دسترسی کرد.
 
حتی در اوائل ماه جاری این شرکت تا جایی پیش رفت که پیکسل 3 را در Google Fi با 50% تخفیف عرضه کرد.
 

البته شایعاتی نیز وجود دارد که به زودی مدل ارزان‌تری از پیکسل 3 نیز عرضه خواهد شد. پیشبینی می‌شود که این گوشی که لقب پیکسل 3a یا پیکسل Lite به خود گرفته از نظر ظاهر کلی شبیه سری فعلی پیکسل باشد ولی از پردازنده کندتر اسنپ‌دراگون 670، حافظه استاندارد پایین‌تر (32 گیگابایت به جای 64 گیگابایت) و پلاستیک به جای شیشه استفاده خواهد کرد، تا به قیمتی ارزان‌تر برسد.   
 
اوان بلاس، درزدهنده سرشناس، اخیرا در توئیتی تصاویری از این گوشی جدید را منتشر کرده است.
 
 
کد مطلب: 56452
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام