کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایشگاه خودرو دبی 2019

11 ارديبهشت 1398 ساعت 14:54

خودروهای از جمله  آلفا رومئو، استون مارتین، آئودی، بنتلی، بی بی، براوبس، فراری، لامبورگینی، لینکلن، مازراتی، مک لارن، مرسدس بنز، مینی کوپر، پورشه، رولز رویس و تویوتا از جمله برندهای هستند که در این نمایشگاه ارائه خواهند شد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امارات کشوری است که در پنجاه سال گذشته رشد چشمگیری را از نظر  اقتصادی، تجاری و توریستی در اکثر شهرهای خود داشته است، اما بیشتر این تغییرات را می توان در دبی شاهد بود. این شهر به دلیل وجود موقعیت منطقه‌ای خاصی که در خاورمیانه دارد و همچنین به دلیل پل ارتباطی بین اروپا و آسیا دارای پتانسیل  بسیار بالایی برای جذب سرمایه‌گذارن و علاقمندان به توریست دارد. همچنین دبی با گسترش تجارت آزاد و ایجاد شرایط مناسب برای بازرگانان و تاجران موجب شده علاوه بر مقصد گردشگری تفریحی مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و همچنین گردهمایی  در سراسر جهان باشد.
 

دبی در طی سالیان اخیر رشدی بی سابقه را  در زمینه صنعت و گردشگری تجربه کرده است. در کشور امارات مخصوصا در دبی  توجه بسیار زیادی درجهت گسترش این شهر داشته اند و با برنامه ریزی منظم و آینده نگری در جهت ارائه خدمات متنوع، انواع تجارت و همچنین جذب توریست برنامه ریزی نموده‌اند. تهیه کننده این مقاله سایت اجاره خودرو یوروپکار میباشد.
یکی از مواردی که منجر شده دبی از لحاظ توریستی و تجاری بسیار مورد اهمیت قرار بگیرد مرکز تجارت جهانی این شهر بوده که در مجموعه برج‌الخلیفه ساخته شده است.
 

مرکز تجارت جهانی دبی یک آسمانخراش بسیار بزرگ است که در سال ۱۹۷۹ با هدف برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی افتتاح شده است. این مرکز دارای فضایی بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع است و به شکلی ساخته شده است که بتواند فضای شامل ۲۱ سالن، بیش از ۴۰ اتاق کنفرانس را در ۳ طبقه جای دهد و سالانه بیش از ۵۰۰ رویداد و نمایشگاه در آن انجام شود.
رویدادهای که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شوند هر ساله هزاران تاجر، متخصص و توریست را به سوی خود جلب می کنند و شرایطی را برای این افراد فراهم می‌سازند تا بتوانند در جهت رفع نیازهای مخاطبین خود و همچنین گسترش صنعت‌های روز جهان اقدام نمایند در این مطلب قصد داریم تا نمایشگاه بین المللی خودرو دردبی را به عنوان یکی از نمایشگاه‌های محبوب در جهان به شما معرفی نماییم تا در صورتی که کسب و کار شما و یا علاقمندیتان به این نمایشگاه  نزدیک است بتوانید از این اطلاعات استفاده نمایید.
 
 

نمایشگاه بین‌المللی خودرو دبی 2019


نمایشگاه بین المللی خودرو دبی 2019 یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه های خودرو در جهان به حساب می‌آید. این نمایشگاه سابقه درخشانی در میان خریداران و تولید کنندگان خودرو در جهان دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی که دبی در منطقه خاورمیانه دارد این فرصت را فراهم می‌آورد تا این نمایشگاه بتواند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را جذب کند. حضور بازدیدکنندگان و خریداران و علاقمندان به خودرو از بیش از 70 کشور جهان، نشان‌ دهنده تمایل بسیار زیاد تولید کنندگان این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این نمایشگاه در سطح بین المللی است.
نمایشگاه بین المللی خودرو دبی یکی از بهترین و معتبرترین نمایشگاه های دبی محسوب می شود که هر ساله  در 12 تا 16 نوامبر در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌گردد. اجاره ماشین در دبی را میتوانید از سایت یوروپکار درخواست کنید.
 

یکی از عواملی که موجب شده تا دبی هم اکنون و تا چندین سال آینده کانون توجه تجارت بین الملل و محل برگزاری بزرگترین و مهمترین رویدادها، سمینارها و کنفرانس‌های جهانی باشد انتخاب دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو ۲۰۲۰ بوده است. این نمایشگاه و پیامدها و نتایج حاصل از آنها برای کشورهای جهان آنچنان مورد اهمیت است که امروزه اکسپوها سومین رویداد مهم دنیا پس از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک هستند.  دلیل دیگر اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از  تاجران و تولید کنندگان کشورهای مختلف در این نمایشگاه می‌باشد و این کشور‌ها نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی می‌کنند. کشورهایی همچون ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر در این نمایشگاه شرکت می کنند.
با افزایش فضای نمایشگاه بین المللی خودرو دبی ، درخواست افراد و تولیدکنندگان خودرو برای دریافت فضا و رزرو غرفه و انعقاد قرارداد به شکل صعودی افزایش یافته است.
نمایشگاه بین المللی خودرو دبی 2019، مجموعه‌ای فوق‌العاده از خودرو‌های اسپرت، موتورسیکلت و تولید کنندگان خودرو است.

نمایشگاه بین المللی خودرو دبی محیط فوق‌العاده برای کشف آخرین مدل‌های خودرو، فن آوری رانندگی، دنده‌های سفارشی، آخرین تکنولوژی در خودروها است. این نمایشگاه شامل فعالیت‌های هیجان انگیزی از جمله  تست خودروها، دور زدن با خودروها، آدرنالین در فضای باز، مسابقه اتومبیل رانی، موسیقی زنده و همچنین غذاهای عالی است .
آنچه در این نمایشگاه انتظار شما را خواهد کشید:

     - نمایش بیش از550 اتوموبیل و دوچرخه
     - نمایش بیش از100 خودرو برتر جهانی و منطقه ای
     - نمایش بیش از 15 برند لوکس خودرو
     - حضور 108000 بازدید کننده از بیش از 70 کشور دنیا
     - حضور بیش از 100 رسانه جهانی

 

فضای نمایشگاه:


بیش از 85000 متر مربع از فضای نمایشگاه به 100 تولید کننده برتر جهان اختصاص یافته است. بعضا شرکت هایی در زمینه اجاره خودرو بدون راننده نیز در آن مشاهده میکنید.
نمایشگاه بین المللی خودرو دبی، نمایندگی فروش نهایی برای برند های جهانی خودرو و صدای قابل اعتماد برای مخاطبان پرشور و خریداران جدی خودرو است.  این نمایشگاه افتخار دارد که میزبان  26 ساله نمایشگاه بین المللی خودرو دبی باشد و کسب و کارهای جدید، بازارهای نو و فرصت‌های فوق العاده را برای دوستداران خودرو و عاشقان فناوری‌های به روز جهان در این صنعت  را فراهم می سازد.
 

جذب بیش از 108000 بازدید کننده علاقمند به خودرو از بیش از 77 کشور جهان می تواند فرصتی دست نیافتنی برای  افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باشد.
 این نمایشگاه مجموعه‌ای از گرانترین و خاص ترین  خودروهای جهان را ارائه می دهد که شگفتی‌ها و جذابیت‌های این خودروها را به مخاطبان خود نشان می‌دهد. خودروهای از جمله  آلفا رومئو، استون مارتین، آئودی، بنتلی، بی بی، براوبس، فراری، لامبورگینی، لینکلن، مازراتی، مک لارن، مرسدس بنز، مینی کوپر، پورشه، رولز رویس و تویوتا از جمله برندهای هستند که در این نمایشگاه ارائه خواهند شد.
در این نمایشگاه معتبر بیش از ٦٠٠ خودرو به نمایش گذاشته می شود که آخرین تولیدات برندهای معتبر جهانی هستند و افراد بسیار زیادی از سراسر جهان از این نمایشگاه دیدن می کنند. و مهم تر این که بیش از هزار رسانه از سراسر جهان این رویداد را از نظر خبری پوشش می دهند و بیش از ١٥٠ تولید کننده خودرو در آن شرکت دارند.
 

این نمایشگاه به شما فرصت می‌دهد تا با صنعت خودروسازی جهان و آخرین مدل های خودرو های لوکس آشناشوید و  و ازجذابیت‌های آن لذت ببرید....
همه صنعت‌های موجود در این نمایشگاه به صورت رایگان به بازدید کنندگان ارائه می شوند.
 


کد مطلب: 56448

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56448/نمایشگاه-خودرو-دبی-2019

ايتنا
  https://www.itna.ir