۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳

چندابری سبب شده تا عرضه‌کنندگان این خدمات مجموعه مشتریان هدف خود را گسترش دهند

ایتنا - چندابری گام بعدی است که تقریبا تمام سازمان‌ها به آن رو بیاورند، ولی، به گفته IBM، کمتر از نیمی از آنها یک استراتژی مدیریت چندابری دارند.
چندابری سبب شده تا عرضه‌کنندگان این خدمات مجموعه مشتریان هدف خود را گسترش دهند
بر طبق یک تحقیق انجام شده توسط Turbonomic از 800 کارشناس حرفه‌ای IT، در زمان انتخاب چندابری، دستیابی به یک «زیرساخت حقیقتا انتزاعی»، عاری از پچ‌ها و آپدیت‌ها، درست به اندازه جلوگیری از تمرکز بیش از حد یک عرضه‌کننده خدمات ابری واجد اهمیت است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سیودایو، حدود 50% از پاسخ‌دهندگان گفتند که Amazon Web Services بهترین راهکار را برای IoT، ابزارهای توسعه‌دهندگان و خدمات دیتا فراهم‌سازی نموده است و حدود 30% گفتند که بر این باورند که مایکروسافت بهترین راهکارها را ارائه می‌کند.
AWS توسط 55% از شرکت‌هایی که از چندابری استفاده می‌کنند به کار می‌رود، در حالی که این آمار برای مایکروسافت 52% و برای گوگل 22% است.
 
استفاده از سرویس‌های کاربردی مانند هوش مصنوعی و تحلیل داده‌های بزرگ انگیزه اولیه برای تحرک‌پذیری در ورکلودهای ابری است. اکثر پاسخدهندگان (83%) می‌گویند که ورکلودها آزادانه در میان ابرها حرکت می‌کنند.
 
بهره‌گیری از یک استراتژی چندابری باعث کاهش تنش‌های مهاجران این حوزه شده و در عین حال به چاره‌جویی درباره خلاء‌ها در خدمات میان عرضه‌کنندگان این خدمات می‌پردازد، هرچند که عرضه‌کنندگان زمانی بر مشتریان خاصی تمرکز کرده بودند.
 
جوئل هورویتز، یک کارشناس ارشد بازاریابی استراتژیک، در این باره می‌گوید که آمازون و گوگل خواهان این بوده‌اند که تکنولوژیست‌ها از ابرهایشان برای ایجاد و مدیریت زیرساختشان استفاده کنند، در حالی که مایکروسافت و IBM خواهان «خریداران راهکارهایی» بودند که یک سرویس مدیریت شده مانند آفیس 365 می‌خواستند.
 


چندابری گام بعدی است که تقریبا تمام سازمان‌ها به آن رو بیاورند، ولی، به گفته IBM، کمتر از نیمی از آنها یک استراتژی مدیریت چندابری دارند. این استراتژی‌ها در رابطه با اپلیکیشن‌ها قوی‌تر هستند ولی در مورد هندلینگ داده‌ها چندان اینطور نیست.
هورویتز گفت: «اپلیکیشن‌هایی که با دیتاست‌های بزرگ کار می‌کنند باید نزدیک داده‌هایشان قرار داشته باشند تا عملکرد و کارائی بهبود یابد.»
 
ولی مدیریت داده‌هایی که «در حرکت» باشد، یا از یک دیتاسنتر به یک ابر مهاجرت کند، کاری چالش‌برانگیز است. مهاجرت نامناسب می‌تواند منتج به از دست رفتن داده‌ها شود، تداخل اپلیکیشن‌ها، قطع سرویس‌ها یا دوباره‌کاری در داده‌ها شود که می‌تواند منتج به افزایش شدید هزینه‌های رایانشی شود.
 
پیچیدگی یک محیط چندابری یا ابر ترکیبی چالش غالب از نظر 57% از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی بود، و تغییرات فرهنگی و خلاء‌های مهارتی، به ترتیب، موانع اصلی بعدی مشخص شده در این گزارش بودند.
  
کد مطلب: 56447
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام