کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با 5 هتل لوکس مشهد آشنا شوید

10 ارديبهشت 1398 ساعت 11:32

اگر تصمیم به رزرو هتل در مشهد را دارید و قصد شما رزرو هتلی لوکس و مجلل است، این مقاله به شما در این مسیر کمک خواهد کرد و با شناخت این هتل‌ها، رزرو هتل مشهد برای سفر زیارتی‌تان کار سختی نخواهد بود.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مشهد مقدس یکی از مقاصد بسیار پر تردد در کشور عزیزمان است و به این علت از هتل‌های بسیار زیادی برخوردار است. در میان هتل های مشهد، تنوع کیفیت و خدمات زیادی به چشم می‌خورد و تقریبا هر قشری می‌تواند هتل یا اقامتگاهی متناسب با بودجه خود در مشهد پیدا کند.

در این مقاله قصد داریم شما را پنج هتل از لوکس‌ترین هتلهای مشهد آشنا کنیم.


    - هتل درویشی
هتل مجلل درویشی در خیابان امام رضا، که اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است واقع
شده است و تنها ۲۵۰ متر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد.
هتل پنج ستاره درویشی با ۲۵ طبقه بنا، بلندترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. یکی از امکانات منحصر به فرد این مجموعه، اقدام به ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس است که با بکارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و کادری حرفه‌ای، سلامتی و شادابی برای شما و پوست‌تان به ارمغان خواهد آورد.
این هتل مشهد از بیش از ۱۰ سالن پذیرایی برخوردار است که از انواع این سالن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ استخر، لمکده سنتی برکه و کافی‌شاپ بیلیارد اشاره کرد. این سالن‌های پذیرایی می‌توانند برای وقت گذرانی‌های دوستانه یا کاری نیز مناسب باشند.
در هتل مجلل درویشی امکانات جانبی زیادی از جمله آژانس هواپیمایی، صرافی، آتلیه عکاسی سنتی، آتلیه عکاسی کودک، شهربازی، آرایشگاه آقایان و بیلیارد نیز برای رفاه هرچه بیشتری مسافران هتل فراهم آورده است.
این هتل از ابتدای سفر و با ترانسفر فرودگاهی، شما را همراهی خواهد کرد.
اقامت در هتل پنج ستاره و لوکس درویشی، با توجه به کیفیت و تعدد خدمات این هتل، قطعا یکی از خاطره‌انگیزترین اقامت‌های شما در هتل های مشهد خواهد بود.
 


     - هتل بین‌المللی قصرطلایی
هتل بین‌المللی قصر طلایی یکی دیگر از هتل‌های لوکس مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج واقع شده است و فاصله آن تا حرم مطهر کمتر از ۵ دقیقه با خودرو است.
هتلل مجلل قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ در خیابان امام رضا که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی است بنا شده است و از همان سال تا به کنون یکی از اقامتگاه‌های لوکس در مشهد مقدس شمرده می‌شود.
طراحی هتل پنج ستاره‌ی بین‌المللی قصر طلایی به شکل چشمگیری همگام با هتل‌های روز دنیا بوده است. از امکانات این هتل لوکس و مجلل می‌توان به داشتن اینترنت پرسرعت و رایگان برای میهمانان، کافی‌نت و کتابخانه، دوچرخه، سالن ورزشی، کارواش، آرشیو فیلم، بوفه‌ی صبحانه و ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر و فرودگاهی اشاره کرد.
افراد سرشناس بسیاری همچون استاد محمد اصفهانی، سالار عقیلی و ... در این هتل اقامت داشته‌اند از اقامت خود در این هتل مجلل ابراز رضایت کرده‌اند.
 


     - هتل بین‌المللی قصر
این هتل نامی همانند هتل بین‌المللی قصر طلایی دارد اما مجموعه‌ای کاملا جداست. هتل بین‌المللی قصر یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در جوار حرم مطهر رضوی است. این هتل نیز همانند دو هتلی که پیشتر به آن‌ها پرداخته شد، در خیابان امام رضای مشهد واقع شده است.
هتل بین‌المللی قصر با امکانات رفاهی با کیفیت بالا همواره سعی در کسب رضایت روز افزون میهمانان و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) را داشته است.
هتل بین‌المللی قصر همچون دیگر هتل‌های پنج ستاره مطرح کشور، به امکاناتی همچون روم سرویس، لاندری، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات اختصاصی و ... مجهز بوده و بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران خود است.
 



      - هتل هما شماره ۱
هتل همای شماره ۱ مشهد یکی دیگر از هتل ‌های مشهد است که در میان  پنج ستاره‌ها قرار می‌گیرد. این هتل برخلاف هتل‌هایی که پیشتر به معرفی آن‌ها پرداختیم در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع نشده است.
هتل هما 1، با وجود قدمتی ۴۰ ساله باز هم امکاناتی به روز و با کیفیت به میهمانان خود ارائه می‌دهد.
هتل همای شماره ۱ مشهد در خیابان احمد آباد واقع شده که این خیابان در مرکز شهر و در نزدیکی اکثر مراکز خرید و رفاهی مشهد است.
هتل همای شماره ۱ مشهد به امکانات ورزشی از جمله سونا و جکوزی، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری و پیست پیاده‌روی مجهز است. کافه رستوران سنتی این هتل که در فضای باز واقع شده است، محل بسیار مناسبی برای گذران عصر روزهای تابستانی است.
با وجود آنکه این هتل در مجاورت حرم مطهر نیست، اما فاصله چندانی با حرم نداشته و به سهولت و در کمترین زمان امکان عزیمت به حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم است.
 



     - هتل مدینه الرضا
این هتل پنج ستاره در چند قدمی حرم مطهر رضوی واقع شده است و تنها ۱۵۰ متر با حرم فاصله دارد. این هتل ۱۷ طبقه به رستورانی گردان در طبقه‌ی دوازدهم خود مجهز است که رستوران آفتاب نام دارد. علت نام‌گذاری این رستوران با نام آفتاب، نوری است که از سوی حرم مطهر در منظره‌ی این رستوران وجود دارد.
هتل مدینه الرضا، از امکاناتی از جمله سالن کنفرانس، لابی لوکس، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، سالن همایش، خدمات منشی‌گری، مجموعه‌های آبی، رستوران سنتی، لاندری، پارکینگ و تاکسی سرویس و ترانسفر برخوردار است.
 



اگر تصمیم به رزرو هتل در مشهد را دارید و قصد شما رزرو هتلی لوکس و مجلل است، این مقاله به شما در این مسیر کمک خواهد کرد و با شناخت این هتل‌ها، رزرو هتل مشهد برای سفر زیارتی‌تان کار سختی نخواهد بود.


 


کد مطلب: 56429

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56429/5-هتل-لوکس-مشهد-آشنا-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir