۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱

گوگل کار در منزل را آسان‌تر می‌کند

ایتنا- یکی از دغدغه‌هایی که اکثر شرکت‌های بزرگ با آن روبرو هستند، مسئله کار در منزل و امور غیرحضوری است. شرکت گوگل با درک این نیاز، کار در خانه را آسان‌تر می‌کند.
گوگل کار در منزل را آسان‌تر می‌کند

در عصر و زمانه حاضر، دنیا با سرعتی وصف نشدنی مسیر اتصال و ارتباط را می‌پیماید و در واقع کوچک‌تر از همیشه می‌شود؛ زیرا افراد با وجود هزاران کیلومتر فاصله به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.
دورکاری و کار در منزل به یکی از دغدغه‌ها و مسائل رایج در بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است و بسیاری سعی دارند خود را با این سبک زندگی وفق دهند و شرکت گوگل با شناخت و درک این اوضاع، تصمیم دارد زیرساخت‌های لازم برای کار در منزل را فراهم کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، این شرکت اعلام کرد که قابلیت جست‌وجوی شغل را به‌روز خواهد کرد. با این کار امکان فیلتر کردن مشاغل از نظر کار در منزل فراهم خواهد شد.
اکنون کاربر می‌تواند شغل مورد نظر خود را جست‌وجو کند و در فیلتر موقعیت مکانی گزینه کار در منزل را انتخاب کنند.
 
گوگل علاوه بر ایجاد این فیلتر جدید اعلام کرد که در حال همکاری با یک سری از سایت‌های کاریابی و مشاغل است تا بتواند به کاربران این اجازه را بدهد که به صورت دورکاری فعالیت کنند.
با این قابلیت، امکان پیدا کردن مشاغل دورکاری و کار در منزل راحت‌تر شده است و کاربران می‌توانند مشاغل مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کنند.
 
کار در خانه

گوگل همچنین در حال ایجاد یک موتور جست‌وجوی مخصوص مشاغل است و به همین خاطر کارها و فعالیت‌های اقتصادی گوناگونی را به این موتور جست‌وجو اضافه کرده است.
در این میان بسیاری از کاربران هنر و مهارتی دارند که از آن به عنوان شغل دوم یا کار در منزل استفاده می‌کنند.
 
وجود قابلیت کار در منزل امکان جست‌وجو را برای این دسته از افراد هم فراهم می‌کند.
در ماه مارس سال جاری میلادی، "Cloud Talent Solution" از وجود چنین قابلیتی در خود خبر داد و لینکدین هم سال گذشته، ویژگی مشابهی در اختیار کاربران قرار داد.
 
کد مطلب: 56413
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام