کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همکاری AT&T

سامسونگ تبلت تلویزیونی Galaxy View 2 هفده اینچی عرضه می‌کند

سايت خبری ايتنا , 7 ارديبهشت 1398 ساعت 8:48

ایتنا - قابلیتی به نام AT&T NumberSync برای شما این امکان را فراهم خواهد آورد تا از شماره تلفن هوشمندتان برای انجام تماس‌های ویدئویی و صوتی بر روی گلکسی ویو 2 استفاده کنید.


آیا هیچگاه آرزو کرده‌اید که تلویزیونتان همه جا همراهتان باشد و با خود ببرید؟ سامسونگ و AT&T با همکاری هم دستگاه جدیدی عرضه کرده‌اند که ممکن است به آن علاقه‌مند باشید: گلکسی ویو 2.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، گلکسی ویو 2، مانند مدل قبلیش، در سال 2015 عرضه شد یک تبلت اندرویدی است که برای استفاده شدن به عنوان یک تلویزیون طراحی شده است. این تبلت تلویزیونی دارای اتصال LTE  دارای یک صفحه لمسی فول اچ‌دی 17.3 اینچی است (که کوچکتر از مدل 18.4 اینچی قبلی به شمار می‌رود) و چهار اسپیکر با سیستم صوتی Dolby Atmos Sound. این تبلت با یک نگه‌دارنده تعبیه‌شده داخلی عرضه می‌شود و با آن به راحتی می‌توانید این تبلت را روی یک میز نصب کنید.  
  
از جنبه مشخصات، گلکسی ویو 2 دارای یک باتری 12,000 mAh و حافظه داخلی 64GB (قابل افزایش به 400GB با کارت میکرو اس‌دی) است. بنا بر گزارش وبسایت Droid Life، مشخصه‌های دیگر آن عبارتند از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای تماسهای ویدئویی، یک پردازنده اگزینوس 7884، و 3GB  رم. هنوز اطلاعاتی درباره وزن آن منتشر نشده است، ولی وزن مدل قبلی آن حدود 3 کیلوگرم بود.
  


قابلیتی به نام TV mode به شما امکان دسترسی سریع به سرویس استریمینگ DirecTV Now AT&T را خواهند داد، و شما می‌توانید با کشیدن به اطراف (swipe) بین محتوای درخواستی و پخش زنده تلویزیونی انتخاب کند.
 
وقتی شما از آن به عنوان یک تلویزیون استفاده نکنید، می‌توانید از آن برای مرور وب یا دسترسی به اپهای اندرویدی از گوگل پلی استور استفاده کنید. قابلیتی به نام AT&T NumberSync برای شما این امکان را فراهم خواهد آورد تا از شماره تلفن هوشمندتان برای انجام تماسهای ویدئویی و صوتی بر روی گلکسی ویو 2 استفاده کنید.
 
این دستگاه اختصاصی AT&T از 26 آوریل برای فروش عرضه خواهد شد. در رابطه با قیمت، Droid Life گزارش نموده است که قیمت آن، برای 20 ماه، 37 دلار در ماه برای AT&T Next خواهد بود، که برابر با ۷۴۰ دلار می‌شود.
 
 


کد مطلب: 56379

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56379/سامسونگ-تبلت-تلویزیونی-galaxy-view-2-هفده-اینچی-عرضه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir