۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴
پس از آمازون و اپل،

مایکروسافت هم به باشگاه 1 تریلیون دلاری‌ها پیوست

ایتنا - مایکروسافت سومین شرکتی است که به این مرحله بزرگ می‌رسد؛ پیش از این اپل، در اوت 2018، و آمازون، در سپتامبر 2018، به این رقم رسیدند.  
مایکروسافت هم به باشگاه 1 تریلیون دلاری‌ها پیوست
شرکت مایکروسافت اکنون بخشی از یک باشگاه انحصاری است: باشگاه‌های 1 تریلیون دلاری.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، بهای سهام این شرکت با 130 دلار برای هر سهام گشایش یافت، و ارزش سهام کل آن (قیمت مجموع سهامش) به بیش از 1 تریلیون دلار رسید. مایکروسافت سومین شرکتیست که به این مرحله بزرگ می‌رسد؛ پیش از این اپل، در اوت 2018، و آمازون، در سپتامبر 2018، به این رقم رسیدند.  
 
این پیشرفت ارزش در پی یک گزارش چشمگیر درآمدها رخ می‌دهد که این شرکت به تازگی منتشر کرده بود. هر سه بخش مایکروسافت (سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات ابری و سازمانی) روند مناسبی دارند. درآمدهای مایکروسافت برای این سه ماهه 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت، و به 30.6 میلیارد دلار عایدی سه ماهه رسید.

 

بهای سهام غالبا با نوسان همراه است؛ اپل و آمازون از آن زمان بهای T (T prize) خود را از دست داده‌اند، و ارزش مایکروسافت، تا ساعت 10:30 به وقت شرق آمریکا، به زیر 1 تریلیون دلار رسیده بود. رسیدن به ارزش تریلیون دلاری دستاوردی عظیم و دلگرم‌کننده برای این غولهای تکنولوژی به شمار می‌رود.  
 
 
 
کد مطلب: 56378
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام