۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹

عرضه اولین نسخه مرورگر اج روی دستگاه‌های اپل

ایتنا-کمپانی مایکروسافت در طی ماه گذشته پیش‌نمایشی از مرورگر جدید مایکروسافت اج را برای ویندوز 10 عرضه کرد و هم‌اکنون شما می‌توانید این نسخه پیش‌نمایش را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل مک خود تست کنید.
عرضه اولین نسخه مرورگر اج روی دستگاه‌های اپل
کمپانی مایکروسافت در طی ماه گذشته پیش‌نمایشی از مرورگر جدید مایکروسافت اج را برای ویندوز 10 عرضه کرد و هم‌اکنون شما می‌توانید این نسخه پیش‌نمایش را روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل مک خود تست کنید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، قابلیت‌های نسخه پیش‌نمایش مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم برای سیستم‌عامل مک نیز مشابه نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 این نرم‌افزار است اما مایکروسافت قرار است تا با اعمال تغییراتی نامحسوس، این نرم‌افزار را برای یکپارچگی بیشتر با سیستم‌عامل مک آماده کند.
 
نسخه پیش‌نمایش سیستم‌عامل مک این نرم‌افزار شامل اعلاناتی به فونت‌ها، منوها و میانبرهای کیبورد است که کاربران مک با آن‌ها آشنا هستند. این نسخه همچنین کنترل‌هایی نظیر میانبرهای وب‌سایت و جابه‌جایی به تب‌ها با استفاده از Touch Bar ممکن می‌کند و همچنین با حرکات ترک پد مک هماهنگ است.
 
 

 البته مایکروسافت اعلام کرده است که این مرورگر تا زمان عرضه نسخه رسمی‌اش کامل‌تر خواهد شد و بازخوردهای کاربران را با آغوش باز می‌پذیرد.
 
لازم به ذکر است که این نسخه پیش‌نمایش قابلیت‌های طراحی کلیدی خود را از گوگل کروم به ارث برده و مبتنی بر همان پایه متن‌باز کرومیوم است. این مرورگر جدید برای هماهنگی بیشتر با استانداردهای وب حال حاضر ساخته شده است که به تجربه بهتر وب گردی کاربران عادی منجر خواهد شد. اگر همه‌چیز بر اساس امیدواری‌های مایکروسافت پیش برود، این مرورگر نظر توسعه‌دهندگان را نیز که از مدت‌ها پیش مایکروسافت اج را کنار گذاشته بودند، جلب خواهد کرد.
کد مطلب: 56370
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام