۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴

افشای اطلاعات و تاریخ عرضه آیفون 11

ایتنا- شرکت اپل قرار است تا محصول بعدی سری آیفون را در سال جاری عرضه کند و به همین دلیل نیز شایعات جدیدی درباره این محصول منتشر شده است که احتمال واقعی بودن آن بسیار زیاد است.
افشای اطلاعات و تاریخ عرضه آیفون 11
هنوز تا رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل زمان باقی است، اما با این‌ حال شایعاتی در رابطه با این سری از پرچم‌دارهای آیفون عرضه شده است که به واقعیت بسیار نزدیک هستند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، انتظار می‌رود که نسل جدید آیفون XS، XS Max و XR  در ماه سپتامبر به بازار عرضه شوند.
همچنین شایعات حاکی از آن هستند که پرچم‌دارهای اپل(به‌غیر از آیفون مجهز به صفحه نمایش ال سی دی) با دوربین سه‌گانه، یواس‌بی نوع C و سیستم‌عامل iOS 13 با قابلیت حالت تاریک به فروش خواهند رسید.

البته چندی پیش تصاویری از آیفون 11 توسط یکی از کاربران توییتر فعال در زمینهٔ افشاگری‌های تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شده بود که چیدمان لنزهای دوربین نسخه عادی و پلاس آیفون 11 را به نمایش درمی‌آورد.
بر اساس اطلاعات به‌ دست‌ آمده از این تصویر چیدمان دوربین این دستگاه به‌صورت عمودی نخواهد بود و به‌جای آن از ترکیب مربعی شکل عجیب‌ و غریبی استفاده شده است که در نوع خود منحصربه‌فرد است.
 
افشای اخبار آیفون 11

با این‌ وجود هنوز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این محصولات به بازارهای جهانی منتشر نشده است.
با این‌ حال اگر اپل به برنامه‌های گذشته خود پایبند باشد، می‌توان حدس زد که این آیفون‌های جدید در تاریخ ده سپتامبر رونمایی خواهند شد و پیش‌فروش آنها نیز از تاریخ 14 سپتامبر خواهد بود.
 
در رابطه با قیمت این محصولات نیز هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما اگر خط تولید آیفون‌های 2018 را معیار قرار بدهیم می‌توانیم حدس بزنیم که بازه قیمتی این نسخه‌های جدید از 999 الی 1099 برای نسل بعدی آیفون XS و XS Max و 799 دلار برای نسخه مجهز به صفحه‌نمایش ال سی دی شروع خواهد شد.
 
کد مطلب: 56366
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام