کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مکالماتتان را در واتس‌اپ آرشیو کنید

1 ارديبهشت 1398 ساعت 15:23

ایتنا - یکی از حقه‌های کاربردی در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، قابلیت آرشیو کردن چت‌های موردنظر کاربران است.



با توجه به افزایش محبوبیت و دانلود پیام‌رسان واتس‌اپ، این اپلیکیشن که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس‌بوک به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی در این پلتفرم وجود دارد که کاربرانش از آنها بی خبر و نامطلع هستند در حالیکه با فعال سازی این قابلیت آنها قادر خواهند بود نظم و انضباط بیشتری را به این پلتفرم به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات، اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

یکی از ویژگی‌های کاربردی واتس‌اپ بدون شک قابلیت آرشیو کردن مکالمات و چت های کاربران با برخی از مخاطبان آنهاست. این قابلیت به آنها این امکان را می‌دهد تا بدون حذف کردن کامل چت ‌های مورد نظر خود، آنها را آرشیو کرده و آنها را به قسمت پنهان حافظه واتس‌اپ خود منتقل کنند و بدین ترتیب بتوانند صفحه اصلی مکالمات خود در واتس‌اپ را مرتب کنند.

آرشیو کردن چت و مکالمات واتس‌اپ در گوشی‌های اندرویدی به شرح زیر است:
۱. اپلیکیشن واتس‌اپ را باز کرده و وارد صفحه اصلی مکالمات خود شوید.
۲. بر روی چت مربوطه دست خود را نگه داشته و بر روی علامت آرشیو که در قسمت سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید.
۳. حالا چت مورد نظر از صفحه اصلی مکالمات شما در واتس‌اپ حذف خواهد شد و به قسمت حافظه نهان این برنامه ذخیره می‌شود.
 


شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس‌اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.


کد مطلب: 56330

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56330/مکالماتتان-واتس-اپ-آرشیو-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir