۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

روابط تیره زاکربرگ با مدیران اینستاگرام!

ایتنا - گویا ​​​​​​​یکی از دلایل عصبانیت زاکربرگ از اینستاگرام، رشد سریع تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بوده، این در حالی است که رشد فیس‌بوک در سال‌های اخیر کند شده است!
روابط تیره زاکربرگ با مدیران اینستاگرام!


گزارش خبری مفصلی که اولین بار توسط سایت وایرد منتشر شده، از روابط کاری تیره مارک زاکربرگ با موسسان اینستاگرام خبر می‌دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، مصاحبه‌ای که در این زمینه با ۶۵ کارمند فعلی و سابق فیس‌بوک به عمل آمده تصویری از روابط به شدت متشنج مدیرعامل فیس‌بوک و مؤسسان اینستاگرام، به دست می‌دهد.

به گفته منابع وایرد، روابط دو طرف در حدی متشنج و تیره بوده که کوین سیستروم یکی از مؤسسان اینستاگرام بیم داشته که زاکربرگ با حذف پست شغلی وی، او را مجبور به ترک اینستاگرام کند. وی روابط خود با زاکربرگ را به رابطه دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا با جف سشنز دادستان سابق ایالات متحده توصیف کرده که علیرغم نزدیکی با وی سرانجام به علت اختلاف نظر دو طرف بر سر پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا با فشار ترامپ مجبور به استعفا شد.

یکی از دلایل عصبانیت زاکربرگ از اینستاگرام رشد سریع و مداوم تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. این در حالی است که رشد فیس‌بوک در سال‌های اخیر کند شده و همین امر موجب حسادت و عصبانیت مؤسس فیس‌بوک شده است.

از جمله دیگر دلایل خشم زاکربرگ از مؤسسان فیس بوک، پوشش مثبت فعالیت‌های آنها در نشریات و مطبوعات بوده که باز هم موجب حسادت مدیر فیس بوک شده است. همین مساله باعث شد زاکربرگ دستور دهد هیچ یک از مدیران ارشد اجرایی فیس بوک بدون مشورت با خود او یا شریل سندبرگ مدیر ارشد امور عملیاتی فیس‌بوک حق گفتگو با نشریات برای تهیه گزارش‌های مفصل در مورد موفقیت‌ها و توانمندی‌های خود را نداشته باشند.

با افشای رسوایی مؤسسه کمبریج آنالیتیکا سیستروم و کریگر مؤسسان اینستاگرام بسیار بیمناک شدند و نگران این بودند که این واقعه به مقدمه‌ای برای نفرت و عصبانیت بیشتر زاکربرگ از آنها مبدل شود. این تصور آنها درست بود و بعد از این رویداد زاکربرگ اعلام کرد از حمایت از اینستاگرام دست کشیده و از جمله از نمایش آگهی‌های مرتبط با این شبکه اجتماعی در درون اپلیکیشن فیس بوک خودداری می‌کند.
کد مطلب: 56300
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
فیس بوک مالک اینستاگرام هست!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بله
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام