۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸

از کار افتادن برخی نرم‌افزارها در اندروید q نسخه بتا

ایتنا-گوگل به‌تازگی نسخه دوم اندروید Q بتا را در اختیار کاربران دستگاه‌های با نام تجاری پیکسل قرار داده است اما هشدار داده است که نصب این نسخه ممکن است موجب ازکارافتادن برنامه‌ها و پاک شدن برخی از فایل‌های موجود در تلفن همراه شود.
از کار افتادن برخی نرم‌افزارها در اندروید q نسخه بتا
گوگل به‌تازگی نسخه دوم اندروید Q بتا را در اختیار کاربران دستگاه‌های با نام تجاری پیکسل قرار داده است اما هشدار داده است که نصب این نسخه ممکن است موجب ازکارافتادن برنامه‌ها و پاک شدن برخی از فایل‌های موجود در تلفن همراه شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، استفاده از اولین نسخه پیش از عرضه هر سیستم عامل جدیدی بسیار هیجان‌انگیز است زیرا می‌تواند به هدف یک کمپانی اشاره‌کرده و شانسی را برای امتحان قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار بدهد.
البته این نسخه‌ها معمولا ثبات زیادی ندارند و ممکن است شیرینی استفاده از ویژگی‌های جدید را به تلخی تبدیل کنند.
 
گوگل نیز در همین راستا اولین نسخه از اندروید Q بتا را در تاریخ 18 مارس و نسخه دوم را در تاریخ 3 آوریل عرضه کرد. این نرم‌افزار روی هر دستگاه با برند پیکسل کار می‌کند و به علاقه‌مندان اندروید شانسی را برای بررسی قابلیت‌های جدید این نسخه می‌دهد.
علاوه بر این مشکلات مرتبط با این نرم‌افزار و برنامه‌های مرتبط با آن افشاشده و گوگل می‌تواند قبل از عرضه نسخه نهایی آن‌ها را برطرف کند.
 
 اندروید Q
 
البته قابلیت‌های جدید اندروید Q نسبت به نسخه‌های دیگر این سیستم عامل پیشرفت چندانی نداشته است زیرا گوگل در این نسخه بیشتر به حریم خصوصی توجه داشته و کنترل داده‌های به اشتراک گذاشته شده و دسترسی‌های درخواستی نرم‌افزارها را بر عهده کاربران گذاشته است.
این نسخه از اندروید تغییرات کوچک اما کاربردی‌ای را در رابطه با رابط کاربری و کنترل‌کننده‌ها ارائه کرده است.
 
البته اگر شما علاقه‌مند به نصب این نسخه بتا هستید بهتر است بدانید که کمپانی گوگل اخطارهای زیادی را در رابطه با نصب این نسخه و تغییرات همراه با آن به کاربران داده است.
این تغییرات می‌توانند عکس‌ها، ویدیوها و دیگر فایل‌های ذخیره‌شده در تلفن همراه شما را تحت تأثیر قرار بدهند.
 
کد مطلب: 56296
برچسب ها: گوگل
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام