۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶

دوسوم کسب‌وکارهای جهان پلتفرم اختصاصی سازمانی دارند

ایتنا - نرم‌افزارها به گونه‌ای توسعه می‌یابند که همه جهان را تحت سلطه خود درآورده‌اند.
دوسوم کسب‌وکارهای جهان پلتفرم اختصاصی سازمانی دارند

در تازه‌ترین بررسی‌ها نزدیک به دوسوم سازمان‌های جهان نه تنها به یک شرکت تولیدکننده تبدیل شده‌اند، بلکه در حال تولید پلتفرم اختصاصی خود هستند یا هم اکنون چنین پلتفرمی را در اختیار گرفته‌اند.

این گزارش نتیجه بررسی روی ۳۵۰ مدیر IT در سازمان‌های مختلف جهان است که مرکز Cloud Elements آن را متنشر کرده است. بر اساس این بررسی مشخص شد ۶۲ درصد سازمان‌ها به دنبال ارایه خدمات آن هستند تا به یکی از ارایه‌دهندگان پتلفرم تبدیل شوند تا بتوانند آسان‌تر با شرکای خود همکاری کنند، ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و فرصت‌های جدید را برای کسب درآمد بیشتر پیش روی خود قرار دهند.

«الکس مازد» از مدیران شرکت Applico در این زمینه تغیر جامع و مناسبی ارایه کرده است. او می‌گوید: «یک مدل سازمانی که می‌تواند تسهیل مبادلات بین دو یا چند گروه وابسته ارزش افزوده ایجاد کند، معمولا به گونه‌ای تعریف می‌شود که ارتباط بهتری را بین تولیدکننده و مشتری برقرار می‌کند … توسعه دهندگان پلتفرم از یک روش معمول استفاده نمی‌کنند و در عوض ابزارها و روش‌های اختصاصی خود را به کار می‌گیرند».

در این بررسی ۵۵ درصد مدیران فناوری در سازمان‌ها اعلام کردند یکپارچگی رابط‌های کاربری نرم‌افزاری (API) برای استراتژی‌های سازمانی آنها بسیار حیاتی است و در این میان ۲۹ درصد مدیران هم گفتند این اتفاق تا اندازه‌ای برای آنها نقش مهم و حیاتی ایفا می‌کند.

منبع: همکاران سیستم
 
 
کد مطلب: 56292
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام