۰
plusresetminus
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸

روزانه از ۵ نرم‌افزار موبایلی استفاده می‌کنیم

ایتنا - میزان استفاده از دستگاه‌های موبایلی سال به سال بیشتر می‌شود و در آخرین نظرسنجی صورت گرفته سه‌چهارم کاربران اعلام کردند که روزانه کمتر از ۱۰ اپلیکیشن مختلف را مورد استفاده قرار می‌دهند.
روزانه از ۵ نرم‌افزار موبایلی استفاده می‌کنیم


کارشناسان بر این باورند که بیشتر ما به طور میانگین روزانه ۵ اپلیکیشن مختلف را مورد استفاده قرار می‌دهیم و این در حالی است که هر کدام از ما حدود ۲۵ اپلیکیشن مختلف را در گوشی هوشمند خود نصب کرده‌ایم و در برخی موارد تعداد این ابزارهای موبایلی به ۵۰ عدد هم می‌رسد.

مرکز Connecthings که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک واقع شده است به تازگی نظرسنجی جامع در این زمینه انجام داد و گزارش نهایی مربوط به این بررسی با عنوان «وضعیت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی» منتشر شد تا مشخص شود برندهای تولیدکننده ابزارهای موبایلی تا چه اندازه نزد کاربران موفق بوده‌اند.

در این نظرسنجی ۱۰۳۴ کاربر در مناطق مختلف آمریکا در فصل پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی مورد بررسی قرار گرفتند و این افراد از لحاظ جمعیت‌شناختی متناسب با ساکنان ایالات متحده برگزیده شدند.
 

کارشناسان در پایان دریافتند ۵۶ درصد کاربران مذکور بر این باورند که به سرعت با فناوری‌های جدید خود را تطبیق می‌دهند و این در حالی است که بیشتر پاسخ‌دهندگان مرد یعنی حدود ۳۷ درصد آنها و در مقابل ۱۷ درصد زن‌ها اعلام کردند که پس از عرضه فناوری جدید از جمله نخستین افرادی هستند که آن با آن هماهنگ می‌شوند.

نیمی از کاربرانی که در این بررسی شرکت کردند توضیح دادند روی گوشی هوشمند خود کمتر از ۲۵ اپلیکیشن را مورد استفاده قرار می‌دهند. در این میان ۴ درصد کاربران اظهار داشتند که بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن را در دستگاه موبایلی در اختیار دارند.

منبع: همکاران سیستم
کد مطلب: 56290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام