کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وب‌سایتهای خارجی خرید آنلاین بلیط هواپیما

27 فروردين 1398 ساعت 17:39

مسافرت با هواپیما یکی از پرطرفدارترین روش های مسافرتی در جهان است. بخش اصلی فروش بلیط هواپیما در حال حاضر مختص بخش خرید آنلاین بلیط هواپیما میباشد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مسافرت با هواپیما یکی از پرطرفدارترین روش های مسافرتی در جهان است. بخش اصلی فروش بلیط هواپیما در حال حاضر مختص بخش خرید آنلاین بلیط هواپیما میباشد.
در این راستا شرکت ها، استارت آپ ها و آژانس های متفاوتی در رقابت هایی تنگاتنگ اقدام به ارائه خدمات در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما کرده اند که در این مقاله به 3 تا از معروفترین آن ها میپردازیم.

 

Skyscanner


Skyscanner.net، یک وب سایت معتبر بین المللی در زمینه خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین می باشد. که در سال 2001 توسط یک گروه متشکل از سه متخصص فناوری اطلاعات، بری اسمیت، بونامی گریمز و گرت ویلیام، آغاز به کار کرد.
صنعت گردشگری یکی از پردرآمدترین و سودزاترین تجارت های جهانی در کشورهای مختلف است، اغلب کشورها امروز به این نتیجه رسیده اند که بدون هزینه ی زیادی می توانند درآمد زیادی را سرازیر کشور کنند، کشورهایی که جاذبه ی توریستی زیادی ندارند بر صنعت هواپیمایی خود تمرکز کرده اند تا بتوانند از طریق خدمات هوایی و فروش بلیط هواپیما درآمد کسب کنند.
این وب سایت اولین بار در سال 2002 به طور عمومی منتشر شد و اولین دفتر آن در ادینبورگ اسکاتلند در سال 2004 افتتاح شد. و در طول سال ها موفق به افتتاح دفاتر جدیدی در سنگاپور، پکن و میامی شدند.
 

مزایای استفاده از اسکای اسکنر


این سایت به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین از بین 1200 شرکت هواپیمایی دنیا، بلیط هواپیما از هر نقطه ای از جهان به مقصد مورد نظر را با مناسب ترین قیمت خریداری و اطلاعات کاملی درباره شرکت های هواپیمایی، قیمت بلیط های هواپیما و ... در اختیار شما می‌گذارد.
 
 

نحوه خرید بلیط هواپیما آنلاین از اسکای اسکنر


پس از وارد شدن به سایت www.skyscanner.net در بالای سایت سمت راست، زبان سایت و واحد پولی مورد نظر (یورو، دلار، ...) را برای نمایش قیمت ها را انتخاب کنید. پس از تغییر زبان سایت در سرچ باکس بالا صفحه خدمات مورد نظر مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا اجاره ماشین را انتخاب کنید، و پس از وارد کردن اطلاعات، نتایج مناسب با خواسته شما نمایش داده می شود.

 

Google Flights


سایت گوگل در کنار تمام امکاناتی که در اختیار جهانیان گذاشته است، قسمتی به نام گوگل فلایتز را نیز برای خرید و مشاهده و مقایسه قیمت بلیط هواپیما از اکثر ایرلاین های موجود جهان قرار داده است.
امکانات خاصی که Google Flights در اختیار قرار داده است. امکان جستجو قیمت ها در طول بازه زمانی و تاریخ مشخص، و با انتخاب یک تاریخ مشخص برای بلیط هواپیما، قیمت های پایین تر چند روز قبل و چند روز بعد را نیز به کاربر نشان می دهد تا نیازی به جستجو تاریخ جدید نداشته باشد.
 
 



یکی دیگر از بخش های ویژه سایت گوگل فلایتز پیشنهاد مقصد های محبوب برای تاریخ مورد نظر شما می باشد. همچنین گوگل در قسمت جست و جوی شانسی چند مقصد خاص را با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد می دهد.
 

چگونه از گوگل فلایتز استفاده کنیم؟


1) وارد www.google.com/flights شوید.
2) شهر یا فرودگاه مبداً و مقصد را وارد کنید ( توجه داشته باشید شما می توانید مقصد خود را با کلیک بر روی لیست مقاصد محبوب یا در نقشه جهان پیدا کنید)
3) نوع بلیط خود را انتخاب کنید: چارتر، یک طرفه، با توقف و ...
4) در بالا تعداد مسافرین و کلاس پروازی را انتخاب کنید.
5) در تقویم تاریخ دقیق یا بازه زمانی را وارد نمایید
6) حال شما ارزان ترین بلیط های هر روز را مشاهده خواهید کرد.( البته تقریباً در هر 24 ساعت تنها یک بار قیمت ها به روز می شوند. )
7) از بین نتایج به دست آمده بلیط مورد نظر را انتخاب کنید
8) معمولاً پس از انتخاب بلیط مورد نظر برای تکمیل خرید به وب سایت شرکت هواپیمایی انتخاب شده برده می شوید.
9) برای لغو، تغییر زمان و حل هر مسئله ی دیگر در مورد بلیط هواپیما پس از خرید با شرکت هواپیمایی یا نمایندگی مسافرتی آنلاین آن تماس بگیرید.

 

Expedia


شرکت Expedia یکی دیگر از سایت های معتبر جهانی برای خرید بلیط هواپیما آنلاین می باشد. این شرکت در 22 اکتبر سال 1996 به عنوان بخشی از شرکت عظیم مایکروسافت شروع به فعالیت در زمینه ارائه خدمات گردشگری کرد؛ و پس از 5 سال، در سال 2001، بیل گیتس مالک مایکروسافت آن را از بخش خصوصی به بخش عمومی انتقال داد و ریچارد بارتون را مدیر عامل آن کرد.
در نهایت در سال 2002 توسط شرکت اینتراکتیو یو اس آ ( یا همان Ticketmaster سابق ) خریداری شد. این شرکت اپلیکیشن موبایلی خود را در سال 2011 ارائه کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 120 میلیون کاربر از سراسر جهان آن را نصب کرده اند.
شرکت اکسپدیا، هشتمین آژانس مسافرتی بزرگ ایالات متحده آمریکا و اولین سایت ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما آنلاین جهان (www.expedia.com/Flights) می باشد؛ که در بیش از 30 کشور جهان دفتر عملیاتی دارد. اما قسمت اعظم فروش این شرکت از طریق اپلیکیشن و سایت به صورت آنلاین می باشد.
 
 

بر روی پرتال مرکزی اکسپدیا دات کام اطلاعات کامل و امکان رزرو 505 هزار هتل در سراسر جهان و خرید بلیط هواپیما از 410 خطوط هوایی به نام دنیا امکان پذیر می باشد. این سایت به مسافران این امکان را می دهد که به راحتی برنامه سفر خود را با هر بودجه و امکاناتی نظیر: هتل، بلیط هواپیما و قطار، اجاره اتومبیل و ... در سراسر دنیا به صورت آنلاین رزرو و خریداری نمایند.
 
 

آژانس هواپیمایی طاها گشت


در صنعت گردشگری ایران نیز شرکت های مسافرتی زیادی وجود دارند که همگی برای واردشدن در بازار های جهانی و افزایش مسافران خود، با ارائه بهترین خدمات برای پیشرفت و رسیدن به هدف خود در تلاش می باشند.

 



خرید بلیط هواپیما از سایت طاهاگشت یکی از گزینه هایی‌ست که با دسترسی به تنوع بالایی از پروازها با پرداخت ریالی و با درگاه شتاب بتوانید بلیط خود را رزرو کنید.
آژانس هواپیمایی طاهاگشت با تکیه بر 25 سال حضور و تجربه خود در صنعت گردشگری اکنون با استفاده از قوی ترین زیر ساخت های فنی، پرسنل متخصص و آموزش دیده از جامع ترین سیستم رزرواسیون آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی به صورت چارتر و سیستمی در سراسر ایران و جهان به صورت یکجا و جامع دست یافته است. شما می توانید از بین هزاران ایرلاین و هتل مختلف اقدام به انتخاب بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل مورد نظر خود نمایید. منبع:  digiato.com/promoted/1063157
 


کد مطلب: 56282

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56282/وب-سایتهای-خارجی-خرید-آنلاین-بلیط-هواپیما

ايتنا
  https://www.itna.ir