۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری SAS در حوزه هوش مصنوعی

ایتنا - شرکت SAS از بزرگترین تولیدکنندگان نرم‌افزار در جهان اعلام کرد طی سه سال آینده در بخش هوش مصنوعی بیش از یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌کند تا پلتفرم تحلیلی خود را توسعه دهد، کارشناسان حوزه داده را آموزش دهد و اهداف خاص خود مربوط به این صنعت را محقق سازد.
سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری SAS در حوزه هوش مصنوعی

این سرمایه‌گذاری بخشی از تلاش گسترده SAS برای ساخت دامنه وسیع‌تر فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌َود. شرکت SAS از توسعه دهندگان علوم داده و نرم‌افزارهای تحلیلی محسوب می‌شود و بااین وجود این کمپانی خصوصی در سال‌های خیر بی سر و صدا وارد بازار کسب و کار و محصولات سازمانی شده است.

سرمایه‌گذاری SAS در حوزه هوش مصنوعی در بخش تحقیق و توسعه هوش مصنوعی، ابتکارات آموزشی از جمله گواهینامه‌ها و آکادمی علوم داده، و همچنین خدمات مربوطه متمرکز می‌شود تا بازده بهتری در مورد پروژه‌های مختلف دریافت شود.
 

«اولیور شابنبرگر» مدیر ارشد مرکز فناوری و پروژه‌های عملیاتی SAS در نظر دارد طی سخنرانی خود در کنرفانر فناوری پردازنده‌های گرافیکی Nvidia GPU در این خصوص جزییات بیشتری را اعلام کند.

تلاش SAS در حوزه هوش مصنوعی در خصوص به کارگیری هوش مصنوعی در پلتفرم و دیگر فناوری‌های این شرکت از جمله سیستم مدیریت داده، ابزارهای تحلیل مشتری، سیستم‌های مدیریت ریسک و امنیت و … متمرکز می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد داده‌های مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را برای صنایع مختلف، از مراکز ارایه خدمات مالی گرفته تا کارخانجات و مراکز درمانی به صورت گسترده مدیریت کند.

منبع: همکاران سیستم
کد مطلب: 56234
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام