۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۰

نسخه جدید مرورگر اینترنتی کروم تیره شد

ایتنا - اگر شما حالت Dark را در بخش تنظیمات فعال کنید، نسخه جدید کروم به صورت خودکار تصویر زمینه با رنگ تیره‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد.
نسخه جدید مرورگر اینترنتی کروم تیره شد

گوگل نخستین نسخه آزمایشی مرورگر جدید خود را با نام «کروم ۷۴» منتشر کرد و ویرایش ویژه آن برای سیستم عامل ویندوز حالت تیره برای نمایش صفحات اینترنتی را هم در اختیار کاربران گذاشت. این طور که مراکز خبری اعلام کردند، اگر شما حالت Dark را در بخش تنظیمات فعال کنید، نسخه جدید کروم به صورت خودکار تصویر زمینه با رنگ تیره‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این حالت به گونه‌ای تعریف شده است که مرورگر و صفحات باز شده در آن را به یک مجموعه متشکل از رنگ تیره تبدیل می‌کند، رنگ آمیزی آن بیشتر شبیه به زغال چوب است و زمانی که آن را باز می‌کنید یک لوگوی گوگل بدون رنگ نیز در قسمت مرکزی صفحه نمایان می‌شود.

این طور به نظر می‌رسد که «کروم ۷۴» قادر است مرورگر را به یک برای آن دسته از افرادی که به اختلالات حرکتی مبتلا هستند به یک فضای کاربردی‌تر تبدیل کند. این امرمی‌تواند سایت‌های اینترنتی حاوی تصاویر متحرک و انیمیشن را هنگام ارجاع به سطح سیستم عامل کاربردی‌تر کند. بر این اساس اگر شما گزینه‌های دیگر از جمله «حذف انیمیشن» یا «حذف تصاویر حرکتی» را در سیستم‌های عامل iOS، اندروید، ویندوز یا مک فعال کنید، با اطمینان کامل درمیابید تصاویر ویدیویی یا انیمیشن در صفحات اینترنتی پیش روی شما پخش نمی‌شوند و صفحاتی که جلوه‌های بصری در اختیار دارند، برای مبتلایان به مشکلات حرکتی اختلالاتی نظیر سرگیجه و تهوع ایجاد نمی‌کنند.

منبع: همکاران سیستم
کد مطلب: 56233
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام