کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موتورولا به دنبال عرضه نخستین همراه 5G و یک همراه تاشوی ویژه

www.cnet.com , 27 فروردين 1398 ساعت 20:09

ایتنا- موتورولا در طی برنامه‌های خود برای سال 2019 میلادی علاوه بر عرضه اولین تلفن همراه هوشمند 5G قرار است تا نسخه خم شونده تلفن همراه هوشمند نوستالژیک Razr را هم ساخته و به بازار عرضه کند.


موتورولا در طی برنامه‌های خود برای سال 2019 میلادی علاوه بر عرضه اولین تلفن همراه هوشمند 5G قرار است تا نسخه خم شونده تلفن همراه هوشمند نوستالژیک Razr را هم ساخته و به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، شبکه تلفن داده‌های 5G امیدبخش ارائه اینترنت بسیار پرسرعتی است که قابلیت‌های جدیدی را برای تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به آن به همراه خواهد داشت. از طرفی تلفن‌های همراه هوشمند خم شونده نظیر گلکسی فولد و هواوی Mate X نیز قصد دارند تا صفحه‌نمایش‌های بزرگ را در بسته‌ای کوچک به کاربران ارائه دهند. این دو فناوری از نظر بسیاری از کارشناسان، آینده نجات‌بخش تلفن‌های همراه هوشمند هستند.
 
به‌این‌ترتیب کمپانی موتورولا در این میان دو برگ برنده بزرگ دارد: موتورولا Moto Z3 با مودم جداگانه 5G و تلفن همراه هوشمند هم شونده Razr که این روزها شایعات زیادی در رابطه با آن در فضای مجازی منتشر شده است.
 

 
 
بااین‌حال بسیاری از افراد به اتصال مودم جداگانه به همراه هوشمندشان برای دسترسی به فناوری 5G چندان علاقه‌مند نیستند و به همین دلیل بسیاری از توجهات به دومین گزینه موتورولا یعنی تلفن همراه هوشمند خم شونده این کمپانی جلب شده است.
 
طراحی تلفن همراه خم شونده Razr هنوز به‌صورت کامل افشا نشده است اما شایعاتی که در این رابطه در دسترس است حاکی از آن است که این دستگاه با مکانیسمی بسیار ساده‌تر از تلفن‌های همراه خم شونده فعلی ساخته‌شده و تنها مزین این دستگاه آن است که صفحه‌نمایش آن از وسط به سمت داخل خم می‌شود.
 
شکل ظاهری این تلفن همراه هوشمند همانند نسخه نوستالژیک عرضه شده در سال 2004 بلندبالا و نازک است که بدون دو نیم شدن صفحه‌نمایش خم و راست می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که موتورولا صفحه‌نمایش دیگری را برای بخش بیرونی این تلفن همراه در نظر گرفته باشد. بااین‌وجود شایعات یادشده از سوی هیچ‌کدام از منابع رسمی موتورولا تائید یا رد نشده‌اند.
 


کد مطلب: 56212

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56212/موتورولا-دنبال-عرضه-نخستین-همراه-5g-یک-تاشوی-ویژه

ايتنا
  https://www.itna.ir