۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
برای ویندوز 10

مایکروسافت: دیگر نیازی به انتظار برای خروج ایمن فلش USB خود ندارید

ایتنا - اساسا، «در آوردن سریع» باعث می‌شود که دیگر ویندوز به طور مداوم برای نوشتن بر روی یک فلش درایو تلاش نکند، و به این ترتیب در صورتی که بخواهید فلش را خارج کنید این قابلیت برایتان مفید واقع می‌شود.
مایکروسافت: دیگر نیازی به انتظار برای خروج ایمن فلش USB خود ندارید
قاعدتا در طی بارها از کارشناسان تکنولوژی شنیده‌اید که «ایمن خارج کردن» فلش درایو پیش از در آوردن آن از کامپیوترتان چقدر مهم است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ورج، با این حال مایکروسافت یک بار و برای همیشه تایید کرده است که –در ویندوز 10 – دیگر چیزی که از این بابت مایه نگرانی شما باشد وجود ندارد.

ویندوز 10 قابلیتی به نام «در آوردن سریع (quick removal)» دارد که برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که در هر زمان یک درایو را خارج کنید(مشروط بر اینکه فعالانه در حال نوشتن و تکمیل فایلی در آن نباشید)؛ و، بنا بر توضیحات بخش راهنمای پشتیبانی خود مایکروسافت، این قابلیت اکنون یکی از تنظیمات پیش‌فرض برای هر درایو جدیدی است که از نسخه 1809 ویندوز 10 به بعد از آن استفاده کنید.

اساسا، «در آوردن سریع» باعث می‌شود که دیگر ویندوز به طور مداوم برای نوشتن بر روی یک فلش درایو تلاش نکند، و به این ترتیب در صورتی که بخواهید فلش را خارج کنید این قابلیت برایتان مفید واقع می‌شود.
 


از جنبه فنی، مایکروسافت این قابلیت را از همان ماه اکتبر در نسخه 1809 عرضه کرده بود، از این رو اتفاق خیلی جدیدی رخ نداده است.
در واقع علت اعلام آن از طرف مایکروسافت این است که آن را به متخصصان IT یادآور شود که تا این آپدیت به شکل گسترده‌تری مورد استقبال قرار بگیرد.
علاوه بر این، به گفته یکی از کارشاسان مایکروسافت، این شرکت از زمان ویندوز 7 حفاظت‌هایی را برای ایمن نگه داشن فلش درایوتان ایجاد کرده بود.
 
با این تفاصیل، فرایند ایمن خارج کردن یک فلش درایو می‌تواند به یکی از آن چیزهایی تبدیل شود که برای بچه‌هایتان درباره آن خاطره تعریف کنید، مانند خاطرات دورانی که با فریاد از خانواده‌تان می‌خواستید وقتی در حال دانلود یک صفحه وب جدید هستید تلفن را استفاده نکنند!
 
کد مطلب: 56205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام