کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعات درباره آیفون‌های بعدی: دو مدل OLED و سه دوربینه

21 فروردين 1398 ساعت 11:49

ایتنا - آیفون‌های نسل بعد همچنان از یک کانکتور لایتنینگ استفاده خواهند کرد، ولی برای نخستین بار درون جعبه آنها یک کابل USB-C به لایتنینگ و فست شارژر 18 واتی قرار خواهد گرفت.


بنا بر خبری از وب‌سایت ژاپنی Macotakara، جانشین امسال آیفون XS 5.8 اینچی احتمالا نمایشگری 6.1 اینچی با سه دوربین در پشت خواهد داشت.
این افزایش باعث خواهد شد تا سایز صفحه نمایش OLED این گوشی به اندازه گوشی ارزان‌تر آیفون XR باشد، که یک نمایشگر LCD دارد.
این گزارش همچنین مدعیست که این گوشی‌ها همچنان از یک کانکتور لایتنینگ استفاده خواهند کرد، ولی برای نخستین بار درون جعبه آنها یک کابل USB-C به لایتنینگ و فست شارژر 18 واتی قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، با اینکه شایعات و عکس‌های درز کرده مختلف مدعیند که آیفون‌های امسال دربرگیرنده اولین دوربین‌های عقب سه‌گانه اپل خواهند بود، ولی نظرات متفاوتی در این باره که کدام‌هایشان از این ویژگی برخوردار خواهند بود وجود دارد.
وال استریت ژورنال و تحلیلگر مینگ چی کو هر دو این حدس را مطرح کرده‌اند که این دوربین جدید خاص جانشین آیفون XS مکس خواهد بود که آن هم مجددا یک نمایشگر OLED 6.5 اینچی خواهد داشت.

با این حال، در حالی که Macotakara قبلا گفته بود که برخی از مدل‌های آیفون XS جدید ممکن است با سه دوربین عرضه شوند، ولی مدعی شد که این ممکن است به مدل‌هایی با ظرفیت حافظه بالاتر منحصر شود.
 


همچنین گزارش‌های مختلفی نیز درباره اینکه این دوربین سوم پشت چه کاربردی خواهد داشت منتشر شده است.
در ابتدا حدس بر این بود که این ممکن است یک دوربین 3D مخصوص حسگری عمق باشد، ولی گزارش بلومبرگ مدعیست که این دوربین سوم برای ارائه طیف وسیع‌تری از زوم و میدان دید وسیع‌تر استفاده خواهد شد.  
 
در کنار تغییرات در سایز صفحه، گزارش جدید Macotakara همچنین مدعیست که گوشی‌های OLED 6.1 و 6.5 اینچی در حد چند میلیمتر ضخیمتر از آیفون XS و XS مکس ضخیم‌تر خواهند بود.
این شایعه با خبر مینگ-چی کوئو مبنی بر اینکه گوشی‌های جدید باتری‌های بزرگ‌تری خواهند داشت تقویت می‌شود.
 
همچنین شایعات درباره مجهز شدن آیفون‌های جدید به شارژ دوطرفه احتمالا درست هستند چرا که اپل اخیرا یک مدل جدید از آیرپادها را معرفی کرد که با کیسی عرضه می‌شوند که می‌تواند با استفاده از Qi به صورت وایرلس شارژ شود؛ Qi همان استاندارد شارژ بی‌سیمی است که در آیفون‌های اخیر وجود داشته است.
  


کد مطلب: 56194

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56194/شایعات-درباره-آیفون-های-بعدی-دو-مدل-oled-سه-دوربینه

ايتنا
  https://www.itna.ir