کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان کار فناوری جداکردن امن یو اس بی از ویندوز

Gizmodo.co.uk , 7 ارديبهشت 1398 ساعت 15:49

ایتنا- به نظر می‌رسد که فرایند " جداسازی ایمن سخت‌افزار" در تنظیمات پیش‌فرض بخش یواس‌بی جای خود را به گزینه "جداسازی سریع" داده است اما با چند قدم ساده می‌توانید این تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید.


به نظر می‌رسد که فرایند "جداسازی ایمن سخت‌افزار" در تنظیمات پیش‌فرض بخش یواس‌بی جای خود را به گزینه "جداسازی سریع" داده است، اما با چند قدم ساده می‌توانید این تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، ویندوز 10 نسخه 1809 تنظیمات پیش‌فرض این سیستم‌عامل برای یواس‌بی را به‌روزرسانی کرده است.
در نسخه‌های قبلی ویندوز، تنظیمات پیش‌فرض روی " عملکرد بهتر" تنظیم شده است که نیازمند به انجام فرایند " جداسازی ایمن سخت‌افزار" بود. با این‌ حال تنظیمات پیش‌فرض این دستگاه‌ها در نسخه جدید ویندوز تغییر کرده و به "جداسازی سریع" تبدیل شده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید هر زمان که بخواهید یواس‌بی را از دستگاه جدا کنید.
 
مایکروسافت پیش‌ از این بیان کرده بود که برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات مهم می‌بایست قبل از جداسازی یواس‌بی حتما فرایند "جداسازی ایمن سخت‌افزار" انجام شود. اما اگر انجام این کار از حوصله شما خارج است می‌توانید با این تنظیمات پیش‌فرض جدید در هر زمان که بخواهید، سخت‌افزار خود را از سیستم جدا کنید.
 


بر اساس اظهارات مایکروسافت، نکته منفی "جداسازی سریع" این است که ممکن است عملکرد سیستم را کاهش بدهد. با این‌ حال کاربران هنوز می‌توانند با انجام این چند قدم تنظیمات پیش‌فرض یاد شده را به حالت قبل برگردانند و دوباره از روش " جداسازی ایمن سخت‌افزار" عمل کنند:

1. یواس‌بی را به کامپیوتر خود متصل کنید.
2. روی دکمه Start کلیک راست کنید و گزینه File Explorer را انتخاب کنید.
3. در بخش File Explorer، اسمی که با دستگاه شما مرتبط است را انتخاب کنید.
4. روی Start کلیک راست کرده و سپس گزینه Disk Management را انتخاب کنید.
5. در بخش پایینی پنجره Disk Management روی نام یواس‌بی کلیک کرده و سپس Properties را انتخاب کنید.
6. روی گزینه Policies کلیک کنید و بعدازآن روش مورداستفاده خودتان را انتخاب کنید.
 


کد مطلب: 56192

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56192/پایان-کار-فناوری-جداکردن-امن-یو-اس-بی-ویندوز

ايتنا
  https://www.itna.ir