کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین دانگل صوتی USB-C معرفی شد

سايت خبری ايتنا , 30 فروردين 1398 ساعت 1:28

ایتنا- Hidizs Sonata HD، بهترین دانگل صوتی نوع USB-C محسوب می‌شود. یکی از مشکلات بسیاری از دانگل‌ها، عدم ارائه صدای باکیفیت است. این دانگل باعث شد این مشکل، برای همیشه برطرف شود.


یکی از مسائلی که در دانگل‌های صوتی به چشم می‌خورد، این است که کیفیت صدای قابل قبولی ندارند و نمی‌توانند انتظارات مخاطب را برآورده کنند. در هر وسیله و ابزاری، کیفیت عملکرد، مهم‌ترین فاکتور برای شناسایی است. مثلا گوشی هواوی P30 پرو، از نظر دوربین بی‌نظیر است و تصاویر زیبایی خلق می‌کند یا معیار سنجش نمایشگر، کیفیت تصویر آن است.
 
 به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، وقتی صحبت به هدفون می‌رسد هم کیفیت صدا اهمیت زیادی پیدا می‌کند پس بهتر است که کاربران با یک دانگل صوتی بی‌نظیر از نوع USB-C آشنا شوند که توسط شرکتی به نام Hidizs به بازار عرضه شده است و بهترین دانگلی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید.
 
قیمت این محصول 28 دلار است و می‌تواند تمام انتظار شما از یک دانگل صوتی عالی را برآورده کند. اکنون و در سال 2019، بح دانگل‌های هدفون خیلی گرم شده است. اکثر مردم به دنبال خریدن هدفون‌های جدید هستند و می‌خواهند از نوع بی‌سیم آن خریداری کنند ولی اکثریت هدفون‌هایی که موجود است، بر اساس یک کانکتور 3.5 میلی‌متری کار می‌کند.

 
اگر نیاز به یک جک هدفون روی گوشی خود دارید، می‌توانید از گوشی پرچمدار ال.جی استفاده کنید که از نظر کیفیت صدا بی‌نظیر است و مجموعه صوتی quad-DAC روی آن نصب شده است. انتخاب دیگری هم پیش روی شماست و آن استفاده از یک گوشی معمولی از یک شرکت دیگر مثل هواوی است. همچنین می‌توانید یک دانگل جداگانه خریداری کنید.
 
Hidizs Sonata HD یک دانگل صوتی بی‌نظیر است که از نظر کیفیت واقعاً یک معجره به حساب می‌آید. مهم‌ترین نکته این است که از آداپتور US-C بهره می‌برد. این دانگل، از کیفیت آهنگ شما به هیچ عنوان کم نمی‌کند و فرکانس‌ها را بالا و پایین نمی‌نماید. صدای این دانگل به قدر کافی بلند هست که تاکنون رکورد تمامی دانگل‌ها را شکسته است.
 


کد مطلب: 56176

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56176/بهترین-دانگل-صوتی-usb-c-معرفی

ايتنا
  https://www.itna.ir