۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵

جدیدترین قابلیت اسکایپ: امکان گفت‌وگوی تصویری با 50 نفر

ایتنا- یکی از کلیدی‌ترین تغییرات در اسکایپ رخ داد. شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت که به صورت آزمایشی، قابلیت جدیدی به نرم‌افزار کنفرانس ویدیویی اسکایپ اضافه کند. اکنون بیش از 50 نفر می‌توانند به صورت آزمایشی با یکدیگر صحبت کنند.
جدیدترین قابلیت اسکایپ: امکان گفت‌وگوی تصویری با 50 نفر
شرکت مایکروسافت، امکان یک تغییر آزمایشی در نرم‌افزار گفت‌وگوی تصویری اسکایپ را فراهم کرد. این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد.
جدیدترین ورژن بتای اسکایپ، این توان را دارد که تا سقف 50 نفر در یک گفت‌وگوی ویدیویی شرکت کنند. این قابلیت، یک تغییر بزرگ محسوب می‌شود؛ زیرا در نسخه استاندارد حداکثر 25 نفر می‌توانند همزمان گفت‌وگو کنند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دیجیتال ترندز، این توانایی جدید که ظاهراً با کمک سرویس Zoom فراهم شده است، می‌تواند برای شرکت‌ها بسیار مفید باشد و همچنین کسب و کارهای گوناگون برای برگزاری جلسات خود می‌توانند از این قابلیت جالب استفاده کنند. به عنوان مثال وقتی تماسی در یک گروه 50 نفری برقرار شود، به جای اینکه برای همه صدای زنگ ایجاد شود، برای تک تک اعضا، نوتیفیکشن ارسال می‌شود.
 
گردش کار آن دسته از کاربران اسکایپ که نمی‌توانند به این تماس بپیوندند، تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.
در جدیدترین پیش‌نمایش اسکایپ، به منظور احترام بیشتر به حریم خصوصی، دکمه ویدیو و صدا در تماس‌های مقیاس بزرگ و همچنین قابلیت اطلاعیه برای گروه‎‌های کوچک‌تر فعال شده است.
 اسکایپ

اگر تعداد افراد کافی برای آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید وارد سایت مایکروسافت شوید و جدیدترین نسخه اسکایپ اینسایدر را دانلود و نصب کنید.
برای دانلود این نسخه روی ویندوز 10، باید یک ویندوز اینسایدر باشید. البته امکان دانلود برای لینوکس و سیستم عامل مک هم وجود دارد.
گفتنی است که پس از اتمام دوره آزمایشی، این برنامه به صورت عمومی عرضه می‌شود.
 
اولین بار اسکایپ در سال 2003 به بازار آمد و از آن زمان، پیشرفت‌های زیادی کرده است و اخیراً قابلیتی دریافت کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که پس‌زمینه را در حالت تماس، محو کنند.
این برنامه اکنون با ویندوز 10 سازگار شده است و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.
 
کد مطلب: 56166
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام