۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴
تنها پس از گذشت چند ماه از انعقاد قرارداد با مایکروسافت

فولکس واگن شراکتی را با AWS آغاز می‌کند

ایتنا - VW قصد دارد تا از راهکارهای اینترنت اشیاء، یادگیری ماشین، تحلیلی و رایانشی AWS برای کاراتر شدن تجهیزات مونتاژ، کیفیت خودروها و انعطاف‌پذیری در تولید استفاده کند.
فولکس واگن شراکتی را با AWS آغاز می‌کند
خدمات وب آمازون (AWS) و فلوکس واگن (VW) وارد یک توافق جهانی چندساله برای ایجاد «ابر صنعتی فولکس واگن» شدند. طبق بیانیه این شرکت، ابر صنعتی فولکس واگن «یک پلتفرم تولید دیجیتال مبتنی بر ابر» است که برای تسهیل فرایندهای تولیدی و تدارکاتی VW استفاده می‌شود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از سیودایو، VW قصد دارد تا از راهکارهای اینترنت اشیاء، یادگیری ماشین، تحلیلی و رایانشی AWS برای کاراتر شدن تجهیزات مونتاژ، کیفیت خودروها و انعطاف‌پذیری در تولید استفاده کند. داده‌های آن از 122 کارخانه تولیدی فولکس واگن کسب خواهند شد.
 
بنا بر این اعلامیه، VW یک دریاچه داده برای آنالیز داده‌ها است، که بر روی Amazon S3 قابل دسترسیست. این خودروساز از SageMaker  آمازون نیز برای دانشمندان داده‌ها استفاده خواهد کرد تا به ساخت، آموزش و استقرار مدل‌های ML برای ماشین‌آلات و عملیاتهای کارخانه کمک کند.
 
به گفته میلر، یک تحلیلگر موسسه فورستر، این روند رایجیست که شرکت‌ها بودجه‌های باریشان را میان ارائه‌دهندگان متنوعی تقسیم می‌کنند، و پیش از اعلامیه‌های ابری VW، این کمپانی از مایکروسافت و AWS برای ورکلودهای تولیدیش استفاده می‌کرد.
 
بنا بر اعلامیه اکتبر این کمپانی، شراکت با مایکروسافت بر تجربه راننده از «لحظه‌ای که وارد خودرو شده، از آن استفاده می‌کند و آن را ترک می‌کند» متمرکز است. رایانش ابری محور هر دو شراکت است، ولی موارد استفاده آن متغیر هستند.
 

میلر گفت: «VW همچنین یکی از اولین استفاده‌کنندگان از ابر منبع باز OpenStack  در داخل دیتاسنترهایش بوده است». استفاده از ابرهای متعدد برای ورکلودهای مختلف روش رایج بیشتر شرکت‌هاست.
 
میلر گفت که ولی «فرایندهای تولید و تدارکات که باید توسط ابر صنعتی بسط داده شوند خیلی گسترده‌تر از صرفا ساخت و اجرای اپلیکیشن‌هایی را شامل می‌شوند به طور معمول می‌توانند با یک ارائه‌دهنده ابر عمومی مانند AWS میزبانی شوند».
 
ابزارهایی که درون این ارائه‌دهندگان راهکارها وجود دارند (مانند IoT، ML و رایانش لبه) رقابت بین شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و AWS را داغتر می‌کنند.
 
به گفته میلر، برخورداری از گزینه‌های کارآمد برای پلتفرم IoT صنعتی «که از سنسورها در کف کارخانه تا ابزارهای تحلیلی، داشبوردها، و اپلیکیشن‌ها در اتاق کنترل را دربرمی‌گیرند» به امتیازی بزرگ برای فروشندگان و مشتریان بالقوه تبدیل خواهد شد.
 
 
کد مطلب: 56162
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام