کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمازون رقیب ایرپاد را عرضه خواهد کرد

www.theinquirer.net , 24 فروردين 1398 ساعت 23:28

ایتنا- اطلاعات منتشرشده در بلومبرگ حاکی از آن هستند که آمازون برای رقابت با ایرپادهای اپل به دنبال عرضه ایرپادهای جدیدی است که به الکسا مجهز شده‌اند.



بر اساس اظهارات افراد آشنا با برنامه‌های آمازون، این ایرپادها در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد و درحالی‌که هنوز قیمتی برای آن‌ها تعیین نشده است گفته می‌شود که به‌احتمال بسیار زیاد از ایدپادهای اپل ارزان‌تر خواهند بود.

اطلاعات منتشرشده در بلومبرگ حاکی از آن هستند که آمازون برای رقابت با ایرپادهای اپل به دنبال عرضه ایرپادهای جدیدی است که به الکسا مجهز شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بر اساس اظهارات افراد آشنا با برنامه‌های آمازون، این ایرپادها در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد و درحالی‌که هنوز قیمتی برای آن‌ها تعیین نشده است گفته می‌شود که به‌احتمال بسیار زیاد از ایدپادهای اپل ارزان‌تر خواهند بود.
 
این هدفون‌ها اگرچه از رقیب خود ارزان‌تر هستند اما ظاهر و کارایی شبیه به ایرپادها دارند و به نحوی طراحی شده‌اند که بدون نیاز به گیره به گوش کاربر بچسبند. همچنین آمازون به دنبال آن است که کیفیت صدای این ایرپادهای بی‌نام‌ونشان را از نمونه مشابه آن‌ها بیشتر بکند.
 

 
 
قابلیت دستیار هوشمند موجود در این ایرپادها مشابه با کاشت سیری در ایرپادها عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که صدا زدن " الکسا" آن را فعال کنند. کاربران پس از فعال‌سازی این دستیار هوشمند می‌توانند برای دسترسی به موسیقی‌ها، اطلاعات هوا و دیگر محصولات آمازون به او دستوراتی بدهند.
 
همچنین کنترل حرکتی فیزیکی ویژه‌ای نیز در این ایرپادها تعبیه شده است و برای مثال کاربران می‌توانند با ضربه زدن به آن تماس‌های ورودی را پاسخ داده یا رد کنند و موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند. گزارش‌های بلومبرگ نشان از آن دارد که این ایرپادها در رنگ‌های سیاه و خاکستری تست شده‌اند و در جعبه‌ای عرضه می‌شوند که به‌عنوان شارژر نیز کار می‌کند.


کد مطلب: 56159

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56159/آمازون-رقیب-ایرپاد-عرضه-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir