کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدیدترین شایعات درباره پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی نوت 10 احتمالا چهار دوربینه خواهد بود

سايت خبری ايتنا , 21 فروردين 1398 ساعت 15:39

ایتنا - ​​​​​​​شایعات دست اول درباره گلکسی نوت 10 که وبسایت The Bell منتشر کرده گویای آن است که سامسونگ چهار دوربین را در پشت پرچمدار بعدیش قرار خواهد داد.



 
به گزارش ایتنا به نقل از اینکوایرر، سایت مذکور که مدعیست اطلاعاتش را از چند مقام مسئول صنعتی دریافت کرده است می‌گوید که مدل بزرگ‌تر نوت 10 مجهز به چهار دوربین خواهد بود، مشابه با آنچه در گلکسی S10 5G که به تازگی برای نخستین بار در کره جنوبی به بازار عرضه شد وجود دارد.
 
اگر نوت 10 هم بخواهد دوربین‌های عقبی مانند S10 5G داشته باشد انتظار داشته باشید که یک ردیف افقی از چهار دوربین را در آن ببینید که از یک لنز 12 مگاپیکسل مجهز به لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک دوربین حسگر عمق سه‌بعدی hQVGA تشکیل یافته است.
 
اما در مدل کوچکتر نوت، یعنی Note 10e، به یک ساختار سه دوربینه بسنده شده است. همچنین در مورد 10e گفته شده که این گوشی نه به عنوان یک اسمارتفون رده قیمتی متوسط یا ارزان بله به عنوان یک پرچمدار و انحصارا در اروپا عرضه خواهد شد.
 
در حالی که شایعات قبلی حکایت از آن داشت که صفحه نمایش این مدل پرچمدار 6.66 اینچی خواهد بود، ولی The Bell شنیده است که نوت 10 مجهز به یک صفحه نمایش 6.75 اینچی خواهد بود.
همچنین گفته می‌شود که صفحه سوپر آمولد آن دارای رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR خواهد بود.
 
همچنین بنا بر خبری دیگر از ET News، سامسونگ در عرضه گلکسی نوت بعدیش در اواخر سال جاری میلادی بازطراحی عمده‌ای خواهد داشت، به طوری که این دستگاه کاملا فاقد دکمه خواهد بود، یعنی فاقد دکمه پاور، بدون دکمه‌های تنظیم صدا و البته بدون دکمه جانبی بیکزبی.
 
در عوض، نوت 10 احتمالا مجهز به یک رابط کاربری کاملا مبتنی بر اشاره یا دکمه‌های خازنی در پهلوهای دستگاه خواهد بود، شبیه آنچه در پرچمدارهای اخیر HTC مشاهده شد.
البته در این گزارش آمده است که سامسونگ طراحی مشابه با این را برای گوشیهای سری A خود به کار خواهد گرفت، از اینرو می‌توان انتظار داشت که پیش از نوت 10 این تغییرات در گوشی‌های سری A مشاهده شود.
 


و اما  Patently Mobile گزارش کرده که احتمالا قلم نوت 10 کاملا جای دوربین جلوی آن را بگیرد، به طوری که به یک «دستگاه قلم الکتریکی» تبدیل شود که دارای یک «سیستم اپتیکال مجهز به یک لنز و سنسور تصویر است».
 
در صورتی که این شایعه درست باشد سامسونگ خواهد توانست تا دوربین سلفی را کاملا از روی صفحه نمایش حذف نموده و یک نمایشگر تمام صفحه، بدون هیچگونه ناچ یا پانچ، عرضه کند.
 
 
 


کد مطلب: 56156

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56156/گلکسی-نوت-10-احتمالا-چهار-دوربینه-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir