۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷

تولید عینک هوشمند توسط هواوی

ایتنا- این عینک دارای هدفون‌هایی است که صدا را مستقیما به گوش شما هداست می‌کند. هواوی اظ‌هار کرده است که صدای خارج شده از‌این هدفون باید بسیار بلند باشد تا توسط افراد دیگر شنیده شود و صدای خروجی عادی به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست.
تولید عینک هوشمند توسط هواوی
به نظر می‌رسد که انتظار‌های طولانی مدت برای عرضه تلفن همراه هوشمند هواوی P30 به سر آمده است اما‌این کمپانی در آخرین روز‌های قبل از عرضه‌این دستگاه از عینک آفتابی هوشمندی به عنوان آخرین سورپرایز خود رونمایی کرده است.
 
به گزارش‌ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، شاید یکی از دلایل به طول انجامیدن عرضه هواوی P30 ساخت همین عینک آفتابی هوشمند باشد. هواوی به دنبال ساخت ابزاری پوشیدنی بود که در عین راحتی و زیبایی، کارآمد هم باشد. البته کاربری اصلی‌این عینک هنوز مشخص نیست اما بر اساس شایعات در واقع یک جفت هدفون در درون‌این عینک آفتابی پن‌هان شده است.
 
 
 
این عینک دارای هدفون‌هایی است که صدا را مستقیما به گوش شما هداست می‌کند. هواوی اظ‌هار کرده است که صدای خارج شده از‌این هدفون باید بسیار بلند باشد تا توسط افراد دیگر شنیده شود و صدای خروجی عادی به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست. بنابراین می توانید‌این بلندگو را مشابه بلندگو‌های مستقل دستگاه‌های واقعیت مجازی مانند اوکولوس گو در نظر بگیرید.
 
هیچ دکمه‌ای روی‌ این عینک وجود ندارد و تاییدیه مقاومت در برابر آب IP67 را نیز دارد.‌این دستگاه بدون سیم و با استفاده از فناوری NFC و یک قابل شارژ ویژه شارژ خواهد شد. قیمت‌این عینک هنوز مشخ نشده است اما تاریخ عرضه آن در حدود ماه ژوئن سال جاری میلادی خواهد بود. به‌این‌ترتیب باید منتظر بود و دید که گجتی که عرضه هواوی P30 را تا امروز به تاخیر‌انداخته است موفق به جلب نظر علاقه مندان به‌این کمپانی خواهد شد یا خیر.
کد مطلب: 56143
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام