۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹

ناامیدی کاربران از نسخه جدید iOS

ایتنا-‌ این روز‌ها اپل بالاخره تصمیم گرفته است تا iOS نسخه 12.2 را برای هواداران خود عرضه کند اما‌این نسخه با تغییرات چندانی همراه نیست و بسیاری را نا امید کرده است.
ناامیدی کاربران از نسخه جدید iOS
این روز‌ها اپل بالاخره تصمیم گرفته است تا iOS نسخه 12.2 را برای هواداران خود عرضه کند، اما‌ این نسخه با تغییرات چندانی همراه نیست و بسیاری را نا امید کرده است.
 
به گزارش‌ ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، عرضه iOS نسخه 12.2 با تغییرات چندانی همراه نبوده است، اما قابلیت‌های جدیدی را به‌ این سیستم عامل افزوده است.
از جمله این تغییرات سرویس‌های غیر رایگانی است که همراه با نرم‌افزار‌های جدید نظیر اپل نیوز+ به سیستم عامل iOS نسخه 12.2 عرضه شده است. همچنین پشتیبانی ار انیموجی‌های جدید هم از دیگر قابلیت‌های‌ این به‌روزرسانی است.
 
هم اکنون انیموجی‌های جدید از شخصیت‌هایی مانند جغد، خرس، کوسه یا زرافه پشتیبانی می کنند و با کمک آنها می توانید‌اندکی تنوع به صفحه چت خود بدهید. البته اپل برای هوادارانی که به به‌روزرسانی‌های کاربردی‌تر علاقه‌مند هستند رابط کاربری اپل موزیک و‌ایرپلی را تغییر داده و پشتیبانی نسل جدید‌ ایرپاد‌ها را به آنها افزوده است.
 
 
 
نرم‌افزار والت ‌تراکنش‌های اخیر را در زیر کارت‌هایی را ساخته شده‌اند به نمایش درمی‌آورد و البته به نرم‌افزار گوگل پی کش نیز توجهاتی شده است و کاربران هم اکنون می‌توانند اعتبار کارت‌های مجازی خود را به حساب کاربری شان واریز کرده و‌ این کار را به استفاده از یک کارت نقدی ویزا انجام بدهند.
 
از دیگر تغییرات این به‌روزرسانی می توان به بهبود صدا برای بخش پیام‌ها اشاره کرد، به این ترتیب که کاربران از‌ این پس می‌توانند پیام‌های صوتی خود را با استفاده از یک کد Opus با 24000 هرتز ارسال کنند.
همچنین تعاملات با سیری در هنگام کنترل اپل تیوی با دستگاه iOS بهتر شده است و برطرف سازی باگ‌ها نیز در‌ این بخش دیده می‌شوند.
 
با این وجود عدم رضایت کاربران ممکن است موجب شود که اپل به‌زودی یک بسته به‌رزورسانی جدیدتر برای این نسخه عرضه کند که این بسته می‌تواند مشکلاتی که بیش از سایر موارد برای کاربران عذاب‌آور بوده است را رفع کند.
 
کد مطلب: 56139
برچسب ها: اپل iOS12
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام