۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶

از کار افتادن نرم‌افزار خبرهای اپل به واسطه به‌روزرسانی سیستم عامل

ایتنا- عرضه اپل نیوز+ بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفت و‌این سرویس خبر رسانی که قرار بود با به‌روزرسانی iOS 12.2 در نرم‌افزار اپل نیوز در دسترس قرار بگیرد با از کار افتادن فراوان روبرو شده است. با‌این حال به نظر می‌رسد که اپل برای برطرف سازی‌این مشکل چاره‌اندیشی کرده است.
از کار افتادن نرم‌افزار خبرهای اپل به واسطه به‌روزرسانی سیستم عامل
عرضه اپل نیوز+ بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفت و‌ این سرویس خبررسانی که قرار بود با به‌روزرسانی iOS 12.2 در نرم‌افزار اپل نیوز در دسترس قرار بگیرد، با اختلالات فراوانی روبرو شده است.
با‌ این حال به نظر می‌رسد که اپل برای برطرف سازی این مشکل چاره‌اندیشی کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بسیاری از کاربران بعد از راه‌اندازی نرم‌افزار "اپل نیوز" بلافاصله با از کار افتادن آن مواجه شده‌اند. در برخی از موارد،‌ این نرم‌افزار بعد از مدتی دوباره در دسترس قرار می گیرد، اما دوباره به صورت تصادفی و بدون اخطار از کار می‌افتد.
 
گزارش‌های کاربران حاکی از آن است که این مشکل، شمار زیادی از کاربران را درگیر کرده است و البته نکته مهم اینکه مدل دستگاه در این اختلال دخیل نبوده است.‌
آیفون‌ها و‌ آیپد‌ها به یک‌اندازه با‌ این عارضه جدید دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
 
 
البته به نظر نمی‌آید که این مشکل در نسخه سیستم عامل مک نرم‌افزار اپل نیوز دیده شده باشد، اما‌ این نسخه دسکتاپ هم مشکلات خاض خودش را دارد.

بر اساس اظهارات استیون‌تروتون اسمیت به عنوان یکی از توسعه دهندگان، نرم‌افزار نسخه macOS حتی برای کسانی که دنبال کننده نیستند هم پیش نمایشی از هر مجله را به نمایش می‌گذارد که از طریق از پیش بارگذاری شدن نسخه‌های پی‌دی‌اف ناشران ساخته شده‌اند.
فایل‌های پی‌دی‌اف بدون در نظر گرفتن اشتراک داشتن کاربر در بخش  سیستم فایل‌ها قابل دسترسی است.
 
از نظر زمانی، به وجود آمدن‌ این مشکل برای اپل بسیار گران تمام شده است، زیرا‌ این کمپانی وارد عرضه نرم‌افزاری بسیار بزرگی شده است.
گفتنی است اپل نیوز+ به کاربران خود یک ماه دسترسی رایگان ارائه می‌دهد و پس از آن ما‌هانه 9.99 دلار هزینه اشتراک دریافت می‌کند. به‌ این‌ ترتیب‌ این دسته از مشکلات بهترین دلیل برای کناره‌گیری کاربران از‌این سرویس جدید اپل است.
 
کد مطلب: 56137
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام