کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینتل خود را برای یک سونامی داده‌محور آماده می‌کند

21 فروردين 1398 ساعت 10:32

ایتنا- شرکت اینتل اخیراً رویدادی در سان فرانسیسکو برگزار کرد و از 50 محصول خود در حوزه داده رونمایی کرد. این محصول، مسیر را برای انتقال هر چه سریع‌تر داده‌ها فراهم می‌کند.


ناوین شنوی، معاون اجرایی شرکت اینتل، اخیراً بیش از 50 محصول جدید این شرکت را در رویداد داده‌محوری که در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار شد، رونمایی کرد. این محصولات شامل پردازنده پرچمدار “Xeon Scalale” نسل دوم و تراشه‌های حافظه “Optane” می‌شود.
به صورت کلی محصولاتی که معرفی شد، به شکلی باورنکردنی ظرفیت و گنجایش ذخیره داده را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شنوی اذعان داشت که این محصولات برای تجهیز کردن سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری برای آنالیز حسگرها در خودروهای خودران بسیار کاربردی است.
گرایش و نیت‌های موجود در این دنیای داده‌محور شامل ترویج رایانش ابری، رشد هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل و ابری‌سازی شبکه و لبه است.
 
در پنج سال گشته، شرکت اینتل، نیاز به رایانش را 50 درصد افزایش داد و پیش‌بینی می‌شود که در پنج سال آینده نیز، این نیاز 50 درصد افزایش یابد.
تقاضا برای بارهای کاری متنوع در حال افزایش است و به همین خاطر شرکت اینتل برای انتقال سریع‌تر داده با استفاده از اترنت و سیلیکون فوتونیک، ذخیره داده بیشتر با محصولات Optane و پردازش همه چیز با CPUها، FPGAها و تراشه‌های سفارشی سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

اینتل با توجه به سرمایه‌گذاری گسترده‌ای که در حوزه‌های مذکور انجام داده است، برای اولین بار محصولات خود را به صورت یک‌جا عرضه کرد. شرکت اینتل در حال تلاش برای ساخت آینده مرکز داده(دیتاسنتر) است و برای پیشگام بودن در این حوزه تلاش می‌کند.
 
در رویدادی که اخیراً برگزار شد، این شرکت تلاش کرد که به علاقه‌مندان نشان دهد که به دنبال رفع مسائل و مشکلات مخاطبان است و تماس تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.
 


کد مطلب: 56121

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56121/اینتل-خود-یک-سونامی-داده-محور-آماده-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir