۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

به‌روزرسانی ویندوز 10 در آینده اختیار بیشتری به کاربران می‌دهد

ایتنا- قرار است که نسخه جدید ویندوز 10 که در آینده نه چندان دور به بازار عرضه خواهد شد، اختیارات بیشتری به کابران خود بدهد. به بیان دیگر، این به‌روزسانی برای دارندگان ویندوز 10 به صورت خودکار انجام نخواهد شد.
به‌روزرسانی ویندوز 10 در آینده اختیار بیشتری به کاربران می‌دهد
هر گاه که نسخه به‌روزرسانی یک نرم‌افزار به بازار عرضه می‌شود، تصمیم‌گیری در مورد زمان استفاده از این به‌روزرسانی و نصب آن بر عهده کاربران است. علت این موضوع آن است که گاهی به‌روزرسانی‌ها، آن‌گونه که باید و شاید کامل نیستند و ممکن است به جای درست کردن مسائل، خیلی چیزها را به هم بریزند.
در مورد به‌روزرسانی قبلی ویندوز 10 دقیقاً چنین اتفاقی افتاد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از اوبرگیزمو، به‌روزرسانی قبلی ویندوز 10 به گونه‌ای جلو رفت که نهایتا خود شرکت مایکروسافت، کاربران خود را تشویق به حذف نصب این ویندوز کرد.
اگر به رویکرد مایکروسافت در زمینه به‌روزرسانی‌ها علاقه‌مند هستید، بهتر است بدانید که در نسخه به‌روزرسانی ویندوز 10 که در ماه مه به بازار عرضه خواهد شد، این شرکت قصد دارد که کنترل به‌روزرسانی را به دست کاربران بسپارد و خود کنار بنشیند.
 
در واقع شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت که به کاربران این اختیار را بدهد که در مورد زمان و نحوه استفاده و نصب جدیدترین به‌روزرسانی این شرکت تصمیم بگیرند. همچنین کاربرانی که ترجیح می‌دهند این به‌روزرسانی را نصب نکنند، می‌توانند کماکان از به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه و بدون اضافه شدن قابلیت‌های جدید به سیستم عامل‌شان استفاده کنند.
 

گفته شده نسخه جدیدی که در آینده به بازار عرضه می‌شود، دارای قابلیت‌های هوشمند و جذابی خواهد بود که در موقع عرضه مشخص خواهد شد.
همچنین لازم است نگران نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعیه‌های به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روزرسانی نباشید. شما این امکان را خواهید داشت که این قابلیت و همچنین به‌روزرسانی‌های ماهانه را به مدت 35 روز متوقف نمایید.
 
دادن اختیارات بیشتر به کاربران موجب اعتماد بیشتر آنها به شرکت مایکروسافت خواهد شد. هیچ شرکت و به‌روزرسانی کامل و بی‌نقص نیست و به همین خاطر بهترین رویکرد این است که اختیار همه چیز را به دست کاربران سپرد تا بتوانند بهترین تصمیم ممکن را بگیرند.
 
کد مطلب: 56113
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام