کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بالن اینترنتی پلدختر به هوا رفت

سايت خبری ايتنا , 17 فروردين 1398 ساعت 12:05

ایتنا -  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.


در پی وارد آمدن خسارت‌های زیاد به زیرساخت ارتباطی کشور، از جمله در پلدختر نیز ارتباطات مختل شد که وزارت ارتباطات را به پیگیری راهکارهای دیگر واداشت.

به گزارش ایتنا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.


همچنین به گزارش ایسنا، خسارت سیل‌های اخیر به سیستم ارتباطی ایران، حدود ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و به پلدختر حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیاردتومان برآورد می‌شود. اما طی روزهای گذشته، با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش، ارتباط در همه شهرهای استان لرستان برقرار است و در پلدختر نسل دوم و پیامک‌ها فعال شده است.


بر این اساس، فیبرنوری قدیمی از بین رفته که فیبرنوری جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز آغاز به کار کرده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب شده است. همچنین به گفته مسؤولان، برنامه‌ریزی کوتاه مدت از سوی وزارت ارتباطات برای بازسازی تجهیزات از بین رفته در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 56093

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56093/بالن-اینترنتی-پلدختر-هوا-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir