کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایراد صفحه نمایش آیپد پرو که صدای کاربران را درآورد! + ویدئو

17 فروردين 1398 ساعت 12:33

ایتنا -تایپ کردن در آیپدها بدون استفاده از کیبورد هم بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر بود، ولی این موضوع در مورد برخی از آیپد پروهای 2017 و 2018 صدق نمی‌کند.



 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، آنگونه که وبسایت MacRumors نوشته است تعداد فزاینده‌ای از شکایت‌ها در فروم‌های «پشتیبانی اپل» در رابطه با عدم پذیرش تایپ برخی کاراکترها با استفاده از صفحه کلید مجازی به ثبت می‌رسند؛ همچنین در زمان اسکرول کردن وقفه‌هایی رخ می‌دهد و اشارات لمسی ثبت نمی‌شوند.  
محتمل‌ترین مقصر این ماجرا یک اشکال نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری مربوط به صفحه نمایش آن است.
 
ویدئوی ذیل، که توسط کانال The Real Family در یوتیوب منتشر شد، نشان می‌دهد که در زمان تلاش برای تایپ با استفاده از صفحه لمسی چه اتفاقی می‌افتد.

 

 
 
این اعتراض‌ها دربرگیرنده کاراکترهای مشخصی می‌شوند که حتی در صورتی که کلید به درستی فشار داده شود و ثبت شود که این کار در حال انجام است باز هم ظاهر نخواهند شد. مرکز پاسخگویی اپل ظاهرا پاسخی راتر از توصیه به ریست فکتوری (بازگشت به تنظیمات کارخانه) ندارد، هرچند که این کار هم باعث حل این مشکل نمی‌شود. حتی یک دارنده آیپد پرو 12.9 اینچی 799 دلاری در اپل استور را به اپل برگرداند و یک دستگاه جدید تحویل گرفت، ولی آن هم همین مشکل را داشت.
 
دیگر دارندگان آیپد پرو نیز متوجه شدند که صفحه به درستی برایشان اسکرول نمی‌شود و در برخی از موارد ضربه‌ای که به صفحه زده‌اند اصلا ثبت هم نمی‌شود. با این حال، متصل کردن Apple Pencil 2 به مدلهای آیپد پرو 2018 می‌تواند وقفه‌های صفحه را متوقف کند، که این حدس را پیش می‌کشد که این دو مشکل به گونه‌ای به هم مرتبطند.
 
تا زمانی که اپل وجود این مشکل را تایید نکند مشخص نخواهد شد که چه تعداد از کاربران دیگر هم همین مشکل را داشته‌اند. اگر آیپد پرو شما نشانه‌هایی از پاسخگو نبودن نمایشگر را از خود بروز دهد بهترین کار این است که آن را به یک اپل استور یا مرکز سرویس آن ببرید تا وضعیت آن چک شود.
 
ویدئو


کد مطلب: 56088

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56088/ایراد-صفحه-نمایش-آیپد-پرو-صدای-کاربران-درآورد-ویدئو

ايتنا
  https://www.itna.ir