۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸

اینترنت شهر پل‌دختر فردا وصل می‌شود

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت شهرستان پلدختر تا فردا وصل می‎شود.
اینترنت شهر پل‌دختر فردا وصل می‌شود

 محمدجواد آذری جهرمی با بیان اینکه زیرساخت‌های ارتباطی لرستان دچار خسارات زیادی شدند و مسیرهای فیبر نوری در جهت‌های متعدد قطع شدند که برخی از آنها بازسازی و برخی امکان بازسازی ندارند، اظهار کرد: به عنوان مثال در کنار پل مسیر ارتباطی، ۳۵۰ متر دهانه پل تخریب شده و نمی‌توان آن را فیبر هوایی کشید.

وی بیان کرد: ارتباط فیبری شهرستان دلفان نیز از بین رفته است و دیتای آنجا برقرار نیست.
به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در شهرستان پلدختر بجز مسیرهای زیرساختی و فیبر نوری مراکز مخابراتی نیز از بین رفتند و زیرآب هستند و بهتر بگویم زیر گل هستند، عنوان کرد: مراکز مخابراتی، تجهیزات و برخی از سایت‌های ارتباطات سیار این شهرستان از بین رفتند و الان سایت‌های اضطراری برپا شده است.

آذری جهرمی گفت: از مجموع ۱۸ سایتی که در شهرستان پلدختر وجود داشته است ۹ سایت به شرایط عادی برگشته و وارد مدار شده‌اند و ارتباطات در این شهر برقرار بوده اما بشدت ظرفیت کم است.

وزیر ارتباطات یادآورشد: پوشش در این شهرستان دایر بوده اما ظرفیت کم است و دلیل آن این است که نیازمند ظرفیت‌های بیشتری هستیم که تجهیزات رسیده اما دسترسی به اینترنت نیست و تلاش می‌کنیم تا فردا اینترنت این شهرستان را نیز وصل کنیم.
کد مطلب: 56066
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام