کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش فالوور پیج تبلیغاتی اینستاگرام و کانال تلگرام

11 فروردين 1398 ساعت 13:01

این مقاله قرار است گام به گام شما را راهنمایی کند و در آخر به یک راهکار مناسب برای افزایش فالوور ایرانی و واقعی برسیم. فالورهایی که واقعا دلشان میخواهد شما را فالو کنند و فعالیت هم دارند!


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



حتما خیلی به دنبال پاسخ این سوال بودید که چطور میتوان فالوور و یا اعضای یک پیج اینستاگرامی یا کانال تلگرامی را افزایش داد؟! یا اینکه چرا پیج اینستاگرامی شما که در زمنیه کسب و کارتان است، اینقدر موفق نیست؟ بقیه افراد از چه روشی برای جذب فالوور اینستاگرامشان استفاده کرده اند؟ و سوالاتی مشابه اینها که در این مقاله قصد داریم برایتان از شگردهای جذب مخاطب سخن بگوییم. با ما همراه باشید...
باید همین اول بگویم که این مقاله قرار است گام به گام شما را راهنمایی کند و در آخر به یک راهکار مناسب برای افزایش فالوور ایرانی و واقعی برسیم. فالورهایی که واقعا دلشان میخواهد شما را فالو کنند و فعالیت هم دارند!
در ادامه میخواهیم به بررسی استراتژی کار بپردازیم...

 
استراتژی فوق العاده برای افزایش فالوور اینستاگرام و کانال تلگرام


باید بگویم که افزایش اعضای یک کانال یا پیج، روندی تدریجی میباشد. ما قبول داریم که روش هایی نیز وجود دارد که ره صد ساله را یک شبه برایتان طی میکنند (مثلا خرید فالوور). این تعداد، تنها به یک عدد در صفحه شما تبدیل میشود و هیچ منفعتی هم برای شما به ارمغان نخواهد آورد. به قول معروف باید بگویم که بار کج به منزل نمیرسد!
شما باید اسراتژی و برنامه ای را برای خودتان تعریف کنید. البته که در ادامه میخواهیم راهکاری برایتان معرفی کنیم که بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید! مهمترین بخش برای جذب مخاطب، افزایش فالوور، افزایش اعضای کانال و... داشتن هدفی مشخص میباشد. اصلا هدفتان از پیج اینستاگرامی یا کانال چیست؟ دوست دارید وضعیت لایک ها و کامنت ها چگونه باشد؟
مسلما پاسخ این سوالها چیزی نیست جز افزایش فروش، جذب مشتری و ... شما باید بدانید مشتریان تان چه سلیقه ای دارند و یا با چه مشتریانی میخواهید در ارتباط باشید؟ باید بگویم بهتر است مشتریان خود را از نظر رده سنی، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و... بشناسید. این شناخت به شما کمک میکند تا بتوانید برنامه هدفمندی برای تبلغیات خود داشته باشید. حتما در زمینه کسب و کار شما رقیبانی نیز وجود دارد. یکی دیگر از راه هایی که به شما در هدفمندی تبلیغات کمک میکند، شناخت رقبا میباشد. شما میتوانید با بررسی پیج و یا کانال رقبا، نقات قوت و ضعف آنها را بیابید. اینکه چگونه تولید محتوا میکنند؟ کدام پست شان تاثیر بیشتری بر مشتریان دارد؟ و...
 
راهکاری طلایی با بازخوردی عالی برای افزایش اعضای کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام
 

رسیدیم به قسمتی که از ابتدای مقاله قولش را داده بودیم! براستی چگونه میتوان با تبلیغ کانال تلگرام و اینستاگرام با یک تیر چند نشان زد؟ عجله نکنید، در ادامه به شما خواهم گفت...
توضیحم را با یک سوال شروع میکنم. به نظر شما چه راه تبلیغاتی دیگری میتواند موثر تر از فضای مجازی باشد؟ همانطور که میدانید امروزه با توجه حجم زیادی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی تلفن همراه مخاطبان را پر کرده است. اما از خودتان شروع کنید اگر پیامکی لای این نوتیفیکیشن ها باشد، کدامیک اهمیت و اولویت بیشتری برای شما دارد؟ نوتیفیکیشن کانال تلگرامی یا پیامک؟!
بله درست حدس زده اید! راهکار ما ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد. اما آیا واقعا پیامک تبلیغاتی به اندازه شبکه های مجازی میتواند موثر واقع شود؟ بیایید نگاهی به آمار و ارقام بیاندازیم...

         - %90 پیامک های شما ظرف چند دقیقه خوانده می شوند.
         - به صورت میانگین هر فرد در طول روز 150 بار تلفن همراه خود را چک میکند.
         -%40 از مشتریان، از طریق پیامک با برند تعامل دارند.
         - %95 از دارندگان تلفن همراه از پیامک استفاده می کنند.
         - %61 خواهان دریافت پیشنهادات پیامکی برند مدنظرشان هستند.
         - مدت زمان بازخورد به پیامک 90 ثانیه میباشد.
         - احتمال دیده شدن تبلیغات پیامکی شما %98 میباشد.

اما چگونه میتوان اس ام اس تبلیغاتی ارسال کرد؟
 
بازاریابی هدفمند با پنل پیامک مکث

همانطور که میدانید، قاعدتا نمیتوان با تلفن همراه پیامک انبوه فرستاد. اینکار علاوه بر زمانبر بودن، هزینه زیادی را می طلبد و عملا غیر ممکن است. پس راهکار چیست؟ پنل اس ام اس!
شاید تا به حال فکر میکردید مخابرات ارائه کننده چنین خدماتی میباشد و مردم برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مخابرات مراجعه می کنند. اما در واقع باید بگویم پنل اس ام اس را شرکت های خصوصی ارائه می دهند و مخابرات و یا دیگر شرکت ها ارائه کننده خدمات پیامکی نیستند و برخی از سایتهای سودجو با استفاده از نام مخابرات، خود را به جای مخابرات معرفی میکنند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید به مقاله "پنل اس ام اس مخابرات" ما در مکث اس ام اس مراجعه کنید.
 
سامانه پیامک را به نام های مختلفی میشناسند؛ پنل اس ام اس، سامانه پیام کوتاه، سامانه ارسال پیامک و ... در حقیقت پنل اس ام اس، دستگاه سخت افزاری و یا فیزیکی نمیباشد بلکه محیطی آنلاین و تحت وب است که به شما دسترسی ورود به محیط آن داده میشود. شما با استفاده از سامانه پیامکی میتوانید به صورت انبوه اس ام اس ارسال کنید.  
در این راستا، مکث اس ام اس کارگزار مستقیم اپراتورهای پیامکی می باشد و شما میتوانید بدون واسطه اضافی بصورت مستقیم و با صرفه پیامک ارسال کنید. بنابراین کسانی که دنبال پنل پیامک مخابرات یا پنل اس ام اس مخابرات هستند، مجبورند که به کارگزار های اپراتور های پیامکی مراجعه کنند.
شما پس از ثبت نام به یکی از پنلهای مکث اس ام اس، می توانید از طریق ippanel وارد محیط پنل خود شوید و شروع به بازاریابی پیامکی کنید!
نمیخواهم زیاد از بحث دور بمانیم! اما با پنل اس ام اس چگونه میتوان اعضای کانال یا فالوورهای اینستاگرام را افزایش داد؟
 
افزایش فالور اینستا و اعضای کانال تلگرام با پیامک تبلیغاتی

کسب و کارتان مربوط به رده سنی خاص، جنسیت خاص، صنف خاص و.... ای می باشد؟ ما بانک شماره تلفن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. بدین ترتیب شما میتوانید حتی به منطقه خاصی از شهرتان هم پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و با تدوین متنی جذاب از مخاطبان خود دعوت به عمل نمایید تا شما را از شبکه های اجتماعی دنبال کنند! دقیقا همان که گفتیم؛ یک تیر و چند نشان!
میپرسید آیا میتوان هم به شماره های همراه اول و هم به شماره های ایرانسل پیامک ارسال کرد؟ در جواب باید بگویم بلی! میپرسید چگونه؟! از شما دعوت میکنم به مقاله های "پنل اس ام اس همراه اول" و "پنل اس ام اس ایرانسل" ما سری بزنید.
 
سخن آخر...

گمان کنم تا به اینجای مقاله با تاثیرات ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شده اید. شما میتوانید با استفاده از پنل اس ام اس پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و علاوه بر تاثیر شگفت انگیز آن، شاهد افزایش اعضای کانال تلگرامی و فالوورهای اینستاگرام تان باشید.
اگر در زمینه پنل اس ام اس و یا ارسال پیامک تبلیغاتی سوالی دارید، پیشنهاد ما به شما سامانه پیام کوتاه مکث میباشد.

 


کد مطلب: 56041

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56041/افزایش-فالوور-پیج-تبلیغاتی-اینستاگرام-کانال-تلگرام

ايتنا
  https://www.itna.ir