۱
plusresetminus
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۷

گوشی تاشوی سامسونگ را 200 هزار بار تا کنید + ویدیو

ایتنا - بر این اساس گفته می‌شود که اگر شما به صورت میانگین روزانه 100 بار «گلکسی فولد» را باز و بسته کنید تا 5 سال هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.
گوشی تاشوی سامسونگ را 200 هزار بار تا کنید + ویدیو
سامسونگ که همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عرضه جهانی نخستین گوشی هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر منعطف را انجام داده است، امروز به صورت رسمی تصویر ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای این گوشی هوشمند را در مرحله کارخانه‌ای چگونه مورد آزمایش قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا به نقل از وِرج، سامسونگ در زمینه انجام آزمون‌های پیچیده برای تشخیص توانایی‌ دستگاه‌های الکترونیکی تبحر فراوان دارد و این بار «گلکسی فولد» خود را با تست‌های تخصصی مورد سنجش قرار داده است.

در تصویر ویدیویی که سامسونگ منتشر کرده است نشان داده می‌شود که این گوشی هوشمند توسط روبات‌های مخصوص به صورت مداوم باز و بسته می‌شوند تا مشخص شود نمایشگر منعطف آن تا چه اندازه توانایی دارد. تمام گوشی‌ها در این تصویر ویدیویی با هماهنگی کامل باز و بسته می‌شوند و مهم‌تر از همه اینکه، سامسونگ آنها را در آزمون‌های استرس هم قرار داده است. بر این اساس شرکت سامسونگ وضعیت «گلکسی فولد» را بررسی کرده است که اگر دو بخش گوشی توسط کاربر به درستی بسته نشود یا پس از باز و بسته شدن‌های مکرر، شکل ظاهری گوشی هوشمند باز هم متعادل و زیبا به نظر برسد.

سامسونگ در توضیحات خود اعلام کرده است کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را 200 هزار بار بدون بروز کوچک‌ترین مشکل باز و بسته کنند. با این توضیح گفته می‌شود که اگر شما به صورت میانگین روزانه 100 بار «گلکسی فولد» را باز و بسته کنید تا 5 سال هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود.

در اینجا می‌توانید تصویر ویدیویی روبات‌هایی سامسونگ که گوشی هوشمند «گلکسی فولد» را 200 هزار بار باز و بسته کرده‌اند مشاهده کنید.  
 
کد مطلب: 56029
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام