۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵

نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران و معرفی محصولات

محصولاتی اعم از تخت خواب بادی و انواع تشک بادی یک و دو نفره و کاناپه های بادی تختخواب شو و سایر استخر های بادی کودک و انواع لوازم سفر و چادرهای مسافرتی، انواع قایق بادی اینتکس و بست وی و تولیدی مبل شنی و جکوزی های بادی و استخر پیش ساخته از جمله محصولات این شرکت میباشند.
نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران و معرفی محصولات
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------
 
فروشگاه محصولات بادی اینتکس و سایت تهران اینتکس نمایندگی پخش و فروش و عرضه انواع کالاهای بادی تفریحی و سفری 

محصولاتی اعم از تخت خواب بادی و انواع تشک بادی یک و دو نفره و کاناپه های بادی تختخواب شو و سایر استخر های بادی کودک و انواع لوازم سفر و چادرهای مسافرتی، انواع قایق بادی اینتکس و بست وی و تولیدی مبل شنی و جکوزی های بادی و استخر پیش ساخته از جمله محصولات این شرکت میباشند.

چادر مسافرتی:
تولید و توزیع چادر های مسافرتی اعم از چادرهای مسافرتی فنری و عصایی و اتوماتیک بهترین گزینه برای سفرهای برون شهری و طبیعت گردی و همچنین کوهنوردی و تولید چادر مسافرتی فنری و ایرانی خارجی با انواع طرح ها و شکل ها و سایزهای گوناگون برای تعداد نفرات 8 و 6 و 4 و 2 و 10 نفره نیز یکی از دسته بندی های این فروشگاه میباشند که در سایت اینتکس تهران عرضه و معرفی شده‌اند.
در سفرهای خانوادگی یکی از ابزار و لوازمات مورد نیاز چادر مسافرتی میباشند که میتوانید برای دیدن عکس ها و قیمت های آن به تهران اینتکس مراجعه کرده و به صورت اینترنتی آنرا خریداری نمایید.

تشک بادی یک نفره و دو نفره
معرفی تشکهای بادی اینتکس  با پمپ برقی و مزایا و معایب استفاده از آن
شعاری که در خصوص تشکهای بادی اینتکس همیشه سرمقاله و تیتر موضوعات این مجموعه بوده: نیمی از عمر در خوابیم چرا راحت نخوابیم؟
تشک های بادی یک نفره و دو نفره مدلهای بسیار مختلفی دارند و از جمله آنها میتوان به تشک بادی طبی و تشک بادی خواب مسافرتی اشاره کرد که به لحاظ راحتی آنها را با هیچ تشکی نمیتوان مقایسه کرد.
از نظر سبکی بسیار کوچک و کم وزن هستند و تمامی آنها در یک ساک کوچک جای میگیرند، از لحاظ قیمت هم بسیار ارزان و خوش قیمت میباشند. فردی که قرار است در میان ابزار ها و لوازم خواب یک محصول خوب و راحت را انتخاب کند تشکهای بادی بهترین گزینه هستند و میتوانند تمام نیاز های فرد را برآوره سازند.
برای استفاده از تشکها فقط بایستی پمپ آن را روشن کرده و در کمتر از ۳ دقیقه محصول را باد کنید.

معرفی تخت خواب های بادی طبی یک و دو نفره
تخت خواب های بادی نیز مانند تشک ها هستند اما تفاوت تخت بادی با تشک بادی در ارتفاع آنهاست مثلا از طول و عرض تختخواب های بادی اینتکس کمی بلند تر هستند و ارتفاعی حدود ۵۰ سانتی متر دارند اما در تشکهای بادی این ارتفاع به نصف میرسد.

تخت های بادی بهترین انتخاب برای یک خواب آرام و لذت بخش هستند که در هنگام خواب این حس خوب و تجربه را به فرد منتقل مینمایند. تخت های بادی اینتکس و بست وی از نظر جنس و کیفیت بسیار عالی و مرغوب هستند اما به اشیا نوک تیز حساس هستند و ممکن است با برخورد لوازم تیز و برنده دچار پنچری و سوراخ شدگی شوند، در استفاده از تختهای بادی مراقب این نکات باشید.
بهترین جایگزین تخت های چوبی و فلزی، بادی ها هستند خواب بر روی ابرها را تجربه کنید راحتی و آرامشی که در تخت خواب بادی وجود دارد را نمیتوان در هیچ مدل تخت خواب دیگری پیدا کرد.
جهت خرید تخت بادی به وب سایت تهران اینتکس تنها مرکز فروش محصولات بادی مراجعه کنید.
 

معرفی قایق بادی اینتکس و انواع مدل های جیمینی و تفریحی

لذت قایق سواری را با قایق های بادی تجربه کنید
قایق های بادی اینتکس انواع گوناگون و تنوع بسیار بالایی دارند از جمله آنها قایق بادی جیمینی و قایق بادی مارینر اینتکس و انواع دیگر چلنجر کایاک و سی هاواک هستند.

برای تفریح دسته جمعی و خانوادگی قایق های بادی بهترین بهانه هستند که براحتی در خودروی کوچک جای میگیرند و آسان تر از آن بسیار سریع و اسان باد و نصب میشوند و میتوانند تعداد نفرات زیادی را روی آب های مواج و دریاها را تحمل کنند، ایمنی آنها بسیار بالا هست و دارای تاییدیه از ایالات متحده میباشند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار میباشند.
یک روز گرم تابستان و طبیعتی زیبا نیاز به یک قایق بادی تفریحی برای ماهیگیری احساس میشود که بتوان از آن برای سرگرمی و لذت بردن از سفری دلپذیر در دامان طبیعتی دلنشین استفاده کرد.
 

مبل بادی و معایب و مزایای مبل های بادی یک نفره و دو نفره طبی
مبل های بادی یکی دیگر از محصولات بادی اینتکس است که طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است استفاده از مبل بادی میتواند برای رفع خستگی و درمان بیماری های مختلف مفید باشد.

انوع مبل های بادی اینتکس و بست وی جهت استفاده کسانی که در منزل فضای کمی برای خرید مبلمان دارند بسیار مناسب است و افرادی که از بیماری های آرتروز و کمر درد رنج میبرند استفاده از مبلهای بادی intex به آنها توصیه میشود.
مبل های بادی انواع گوناگون و مختلفی دارند که برای بازدید و خرید آن میتوانید از سایت تهران اینتکس بازدید کرده و سفارش خود را به شکل اینترنتی یا تلفنی و یا حضوری به آدرس بلوار مرزداران برج الوند انجام دهید.
 
 
کد مطلب: 56028
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام