کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به روزرسانی مایکروسافت اج به همراه قابلیت ترجمه فوری برای iOS

5 فروردين 1398 ساعت 16:56

ایتنا- در وب‌سایت‌های دسکتاپ، اگر از مرورگرهایی مانند کروم استفاده کنید، قابلیت ترجمه درون‌برنامه‌ای فعال می‌شود یا اینکه می‌‌توانید URL را کپی کنید و در گوگل ترجمه بچسبانید و آن را به هر زبانی که خواستید، ترجمه کنید. در موبایل این کار به شکلی متفاوت، امکان‌پذیر است.


همواره کاربران به دنبال محتوای مورد علاقه خود در فضای وب هستند. این محتوا گاهی با زبان کاربر سازگار نیست و به همین خاطر فرد مجبور می‌شود که از ابزارهای ترجمه استفاده نماید. دسترسی به  ابزارهای ترجمه برای کاربران دسکتاپ، خیلی آسان‌تر از کاربران موبایل است. مایکروسافت با به روزرسانی جدید مرورگر اِج، این کار را برای کاربران موبایل آسان‌تر کرده است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، اخیرا به روزرسانی مرورگر اِج برای دستگاه‌های iOS روانه بازار شد. در این نسخه جدید، قابلیت ترجمه فوری به چشم می‌خورد که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید و سازنده باشد. در قابلیت ترجمه فوری، وقتی که شما در وب جستجو می‌کنید و به صفحه‌ای می‌رسید که زبان آن با زبان شما متفاوت است، یک اطلاعیه پاپ‌آپ دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن اطلاعیه، صفحه مورد نظر را ترجمه کنید.
 
این قابلیت دقیقاً مشابه کاری است که گوگل ترجمه در دسکتاپ انجام می‌دهد. در دسکتاپ، این گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد که وب‌سایت مورد نظر خود را با زبان اصلی یا زبان ترجمه‌شده مشاهده کنید. این به روزرسانی امکان ترجمه را به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربر قرار می‌دهد ولی اگر کاربری تمایل به استفاده از آن نداشته باشد، می‌تواند آن را غیرفعال کند.

 
اگر تا به حال این برنامه را دانلود نکرده‌اید، می‌توانید وارد اپ استور iOS شوید و این برنامه را دریافت کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که سایت‌های خارجی مورد علاقه خود را بررسی کنید و از مطالعه مطالب آن با زبان خود لذت ببرید. این امکان برای شما وجود دارد که خیلی راحت، سایت را به زبان اصلی آن برگردانید.
 
مایکروسافت اج، پیشرفت‌های بهتری در حالت iOS داشته است. اولین نسخه این برنامه در نوامبر 2017 عرضه شد و در حال حاضر در آیفون‌های جدید از صفحه نمایش سرتاسری و حتی از تاچ سه بعدی پشتیبانی می‌کند.
 


کد مطلب: 56005

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56005/روزرسانی-مایکروسافت-اج-همراه-قابلیت-ترجمه-فوری-ios

ايتنا
  https://www.itna.ir