۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

احتمال عرضه گوشی‌های ارزان‌تر گوگل پیکسل

ایتنا - گوگل ظاهرا در حال کار بر روی نسخه‌های ارزان‌تر گوشی‌های Pixel 3، Pixel 3a و پیکسل Pixel 3a XL خود است.
احتمال عرضه گوشی‌های ارزان‌تر گوگل پیکسل

وبسایت 9to5Google با نقل قول از یک منبع آشنا با گوشی‌ها خبر داد که گوگل ظاهرا در حال کار بر روی نسخه‌های ارزان‌تر گوشی‌های Pixel 3، Pixel 3a و پیکسل Pixel 3a XL خود است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، تاکنون شایعاتی درباره پیکسل‌های جدید مطرح شده است، از جمله احتمال عرضه آنها در بهار، ولی اکنون جزئیاتی درباره برخی از مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده است. هنوز قیمت دقیق آنها معلوم نیست، ولی بنا بر اعلام 9to5Google، این گوشی‌های جدید ممکن است «دویست دلار ارزان‌تر باشند». (در حال حاضر پیکسل 3 به مبلغ 600 دلار در Pixel 3 قابل خرید است.)  
 
بر اساس این گزارش جدید، Pixel 3a یک نمایشگر OLED  5.6 اینچی با رزولوشن  2,220x1,080پیکسل خواهد داشت، از یک تراشه اسنپدراگون 670 قدرت خواهد گرفت، و با رم 4GB ، یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی زاویه وسیع 8 مگاپیکسلی، و باتری 3,000mAh عرضه می‌شود.
 


پیکسل 3a XL احتمالا یک نمایشگر 6 اینچی خواهد داشت؛ اطلاعاتی درباره تراشه یا دوربین آن در دست نیست. 
 
گفته شده که هر دو گوشی کانکتورهای USB-C، 64GB  حافظه، سنسورهای فشار اکتیو اج در پهلوها، یک تراشه امنیتی Titan M، و شارژ سریع 18W دارند. و هر دو گوشی به رنگ سیاه یا سفید عرضه خواهند شد (پیکسل 3 و 3 XL به رنگ صورتی نیز در دسترس هستند).
 
در صورت صحت این گزارشها، این پیکسل‌های جدید راهی برای دسترسی یافتن به تمام نرم‌افزارهای کاربردی گوگل که منحصرا برای گوشیهای پیکسل ارائه شده‌اند، بدون صرف پول زیاد، هستند.
 
معلوم نیست که چه زمانی این گوشی‌ها وارد بازار خواهند شد، ولی 9to5Google می‌گوید که به نظر می‌رسد عرضه آنها «قریب‌الوقوع» باشد.  
 
 
کد مطلب: 55997
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام