کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل، سی و پنج میلیون ایرپاد فروخته‌است!

27 اسفند 1397 ساعت 21:19

ایتنا - موسسه آماری و تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی اعلام کرده است که اپل توانسته است در سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۳۵ میلیون دستگاه ایرپاد را به فروش برساند.




با توجه به افزایش روزافزون اهمیت و محبوبیت گجت های همراه گوشی‌های هوشمند، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی تولید و عرضه آنها روی آورده اند. از طرفی دیگر، رکود بازار گوشی‌های هوشمند، سازندگان موبایل را به تولید و فروش گجت های همراه ترغیب کرده است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان بهایرپادهای اپل اشاره کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، هدفون‌های بی‌سیم اپل که به ایرپاد نیز موسوم و معروف هستند، یکی از عوامل و فاکتورهای موفقیت‌آمیز برای اپل به شمار می‌روند به گونه‌ای که بر اساس گزارشی که کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی  کانترپوینت در وب سایت gsmarena منتشر کرده‌اند، به فروشی بالغ بر ۳۵ میلیون دستگاه دست یافته‌اند که این خود نوعی موفقیت و دستاورد بزرگ برای اپل محسوب خواهد شد که در افزایش درآمدزایی و سودآوری از راه‌هایی بجز فروش آیفون مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

این در حالیست که کارشناسان و تحلیلگران در این مؤسسه برآورد و اعلام کرده‌اند که میزان فروش ایرپادهای اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی از مرز ۱۲۹ میلیون دستگاه نیز عبور خواهد کرد و پیش بینی می‌شود کاربران گوشی‌های آیفون از این محصول استقبال بی سابقه‌ای کنند.

ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که تقریباً هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند آیفون ۷ در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی و رونمایی شد. هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصر به فرد و با نام AirPodsشناخته می‌شوند، از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را برای کاربران ارائه می‌کنند.

این هدفون دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شمارا در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.

این محصولات که در رویداد اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی و رونمایی شد، در اوایل سال ۲۰۱۸ روانه بازارهای جهانی شد و به میزان فروش قابل ملاحظه و استقبال بی نظیری از سوی کاربران نیز دست یافت.


کد مطلب: 55978

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55978/اپل-سی-پنج-میلیون-ایرپاد-فروخته-است

ايتنا
  https://www.itna.ir