۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵

عرضه پیش نمایش جدید ویندوز 10 و برطرف شدن اشکالات نسخه قبلی

ایتنا- شرکت مایکروسافت از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد. این نسخه جدید نسبت به به روزرسانی قبلی، تغییراتی دارد. شش مورد از اشکالات نسخه قبلی، در این نسخه وجود ندارد.
عرضه پیش نمایش جدید ویندوز 10 و برطرف شدن اشکالات نسخه قبلی
مایکروسافت به تازگی پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز 10 را عرضه کرد و در این پیش‌نمایش، 6 مورد از اشکالات مربوط به نسخه‌های قبلی را برطرف کرد.
این به‌روزرسانی، ویندوز 10 را از بیلد 18356 ( در 12 مارس در اخیتار آزمایش‌کنندگان قرار گرفت) به بیلد 18358 ارتقاء داد. این بیلدها از شاخه 19H1 هستند که نماینده به روزرسانی جدید ویندوز 10 است و در نیمه نخست سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، چنین موضوعی برای نسخه ویندوز اینسایدر هم به وجود آمد. این نسخه در چنین ماهی نهایی و در ماه آوریل، به بازار عرضه شد.
ویندوز 10 به عنوان یک سرویس توسعه می‌یابد؛ به این معنا که بر اساس یک روال منظم، مجهز به قابلیت‌های جدید می‌شود.
مایکروسافت تاکنون شش به‌روزرسانی عمده و اصلی به بازار عرضه کرده است. به‌روزرسانی نوامبر، سالیانه، سازندگان، به‌روزرسانی پاییزی سازندگان، آوریل 2018 و اکتبر 2018 است.
 
هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی جدید تحت عنوان آوریل 2019 نام‌گذاری شود ولی در هر حال، این نسخه، ویندوز 10 را به نسخه 1903 تبدیل می‌کند.
مایکروسافت به تازگی ابزار جدیدی به ویندوز اینسایدرز اضافه کرد. این ابزار جدید، افزونه “Defender Application Guard” است که برای گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس عرضه شده است.
 به روزرسانی ویندوز 10

وقتی که یک وب‌سایت را باز کنید، افزونه مذکور URL آن وب‌سایت را با لیست سایت‌های مورد اعتماد که توسط مدیران معرفی شده است، چک می‌کند و در صورتی که این سایت، مورد اعتماد نباشد، کاربر وارد یک بخش ایزوله می‌شود و در آن بخش می‌تواند به راحتی وارد سایتی شود که در سازمان به عنوان سایت مورد اعتماد، معرفی نشده است.
 
در زیر به چند مورد از مشکلاتی که در این نسخه برطرف شده است، اشاره می‌شود:
  - مشکلی در زمینه Game Mode که به پخش بازی و کیفیت ضبط آسیب می‌زند.
  - مشکل در اسلات‌های بازی State of Decay
  - مشکل در Alt + Tab که گاهی به مشکل می‌خورد.
  - مشکل توقف به روزرسانی در 18 درصد و 25 درصد و برگشت به نسخه اینسایدرز.
  - مشکل در به وجود آمدن صفحه سبزرنگ و مشاهده خطای KERNEL_SECURITY_VIOLATION
  - مشکل در نصب برخی از برنامه‌ها با استفاده از ویندوز اینستالر
 
 
کد مطلب: 55973
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام