۱
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

سامسونگ دو گوشی تاشوی جدید عرضه می‌کند

ایتنا- گزارش منابع آگاه نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد دو گوشی تاشو دیگر به بازار عرضه کند. سبک این گوشی‌ها عمودی و مشابه میت ایکس خواهد بود.
سامسونگ دو گوشی تاشوی جدید عرضه می‌کند
منابع آگاه از جمله بلومبرگ چندی پیش اعلام کردند که شرکت سامسونگ، به زودی علاوه بر گلکسی فولد، دو گوشی تاشوی دیگر را به بازار عرضه خواهد کرد. قرار است که طراحی دو گوشی جدید این شرکت با طراحی گلکسی فولد کاملاً متفاوت باشد. گلکسی فولد دارای یک صفحه نمایش داخلی با سایز مشابه تبلت است که شبیه یک کتاب باز می‌شود.
 
 
به گزارش ایتنا به نقل از ورج، گلکسی فولد، یکی از گوشی‌های جدیدی است که صفحه نمایش بزرگ دارد و این صفحه نمایش شبیه هواوی میت ایکس، اطراف دستگاه را پوشش می‌دهد. این در حالی است که دو گوشی تاشوی جدید سامسونگ، به صورت عمودی هستند و صفحه نمایش خارجی کوچک‌تری دارند.
 
در گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ از فناوری استفاده شده است که شبیه طراحی بالقوه لنوو برای گوشی تاشو موتورولا RAZR است. این گوشی‌ها برای عرضه در اواخر 2019 یا اوایل 2020 آماده خواهد شد. گلکسی فولد نیز در آوریل سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. شخصی آگاه اذعان داشت که سامسونگ به دنبال استفاده از صفحه نمایش مناسب برای گوشی‌های تاشوی جدید است.
 
گفته می‌شود که قیمت گوشی گلکسی فولد، 2000 پوند خواهد بود ولی کماکان منتظر اعلام قیمت رسمی از طرف شرکت سامسونگ هستیم. صفحه نمایش گلکسی فولد از جنس پلاستیک است. در حال حاضر یک تأمین‌کننده که با اپل و سامسونگ همکاری دارد در حال تست شیشه تاشو است و هنوز مشخص نیست که سامسونگ از این تأمین‌کننده برای گوشی‌های جدید کمک بگیرد.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در سال 2019 یک میلیون گوشی تاشو به بازار عرضه کند. شرکت سامسونگ تا به امروز هیچ نظری در مورد شایعات موجود بیان نکرده است و به احتمال زیاد، به زودی مطالب و اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد.
 
کد مطلب: 55972
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام