۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰

اپل چه زمانی از iOS 13 رونمایی می‌کند؟

ایتنا - بهای بلیت شرکت در این همایش از 1599 دلار شروع می‌شود و از هم‌اکنون قابل خرید است. همچون همیشه، به خاطر تقاضای بالا، بلیتها به طور تصادفی به متقاضیان فروخته می‌شوند.
اپل چه زمانی از iOS 13 رونمایی می‌کند؟

اپل اعلام کرد که کنفرانس سالانه جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) در روزهای 3 تا 7 ژوئن (13 تا 17 خرداد) برگزار خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، مانند سال‌های گذشته این کنفرانس چندروزه، که احتمالا اپل در آن نسخه‌های جدید پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود (iOS 13، macOS 10.15، watchOS 6 و ...) را اعلام خواهد کرد، در مرکز همایش‌های McEnery در سان خوزه برگزار خواهد شد.
 
بنا بر اعلام وب‌سایت رسمی  WWDC اپل، «در همایش 2019 WWDC جدیدترین اخبار اپل اعلام خواهد شد و از کارهای بزرگ توسعه‌دهندگانی که تجربیات جدیدی در حوزه‌هایی از جمله یادگیری ماشین، واقعیت افزوده، سلامت و تندرستی و غیره خلق می‌کنند تقدیر خواهد شد.»
 
بهای بلیت شرکت در این همایش از 1599 دلار شروع می‌شود و از هم‌اکنون قابل خرید است.
همچون همیشه، به خاطر تقاضای بالا، بلیت‌ها به طور تصادفی به متقاضیان فروخته می‌شوند.
 
نسخه‌های جدید iOS ، macOS، watchOS 6 و tvOS تمرکز ویژه این مراسم به شمار می‌روند. بنا بر شایعات، iOS 13 دربرگیرنده یک حالت تاریک خواهد بود تا خواندن در شب‌هنگام آسان‌تر شود.
 


همچنین توسعه‌های رخ داده در پروژه Marzipan بخش جذاب‌تر این همایش است؛ این ابتکار که شایعات زیادی درباره آن منتشر شده برای توسعه‌دهندگان امکان پورت کردن اپ‌های iOS به اپ‌های Mac بدون نیاز به کارهای اضافی زیاد را فراهم خواهد آورد.
 
آوردن اپ‌های iOS به Mac می‌تواند این پلتفرم رایانشی تقریبا 20 ساله را به شیوه‌های جدیدی تحریک کند. اگرچه نایب رییس ارشد اپل در امور مهندسی نرم‌افزار قویا ادغام iOS و Mac در یک پلتفرم واحد را رد نموده است، ولی این شرکت در WWDC اعلام کرد که چند اپ iOS همچون News، Stocks و Voice Memos احتمالا به macOS پورت می‌شوند.
 
و البته این امکان نیز وجود دارد که اپل از rOS (سیستم عامل واقعیت) برای عینک‌های AR خود که درباره‌شان شایعاتی وجود دارد رونمایی کند و چه بسا HomePod را بر روی سرویس‌های موسیقی طرف ثالث بگشاید.
 
در عین حال، با اینکه WWDC یک همایش نرم‌افزارمحور است ولی ممکن برخی اخبار سخت‌افزاری نیز در حاشیه آن وجود داشته باشد.
مثلا گفته می‌شود اپل خود را برای ارائه نسخه‌های بازطراحی‌شده‌ای از آیپد 9.7 اینچی، آیپد مینی و ایرپادها آماده کند.
 
 
کد مطلب: 55933
برچسب ها: iOS13 اپل WWDC
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام