۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷

اختلال سراسری در سرویس‌های گوگل

ایتنا - سرویس‌های گوگل مانند جیمیل و گوگل درایو با اختلالی جهانی روبرو شده‌اند. علاوه بر آن کاربران گوگل مپس، یوتیوب و پیام رسان «هنگ اوت» نیز از اختلال در این سرویس‌ها خبر داده‌اند.
اختلال سراسری در سرویس‌های گوگل


 بسیاری از کاربران در سراسر جهان برای دسترسی به خدمات پرطرفدار گوگل مانند جیمیل و گوگل درایو با مشکل روبرو هستند. این در حالی است که گوگل نیز اختلال در سرویس‌های مذکور را تأیید کرده و اعلام کرده مشغول بررسی این اختلالات است.

به گزارش ایتنا از مهر، بسیاری از کاربران به دلیل این اختلال نمی‌توانند به حساب‌های کاربری خود در جیمیل و گوگل درایو دسترسی یابند یافایلی را ضمیمه کنند.
درهمین راستا کاربران جیمیل اعلام کرده اند برای ذخیره سازی ایمیل‌های پیش‌نویس (drafts) و ارسال ایمیل با مشکل روبرو هستند. کاربران سرویس Drive نیز نمی‌توانند فایل آپلود یا دانلود کنند.

علاوه بر این موارد روزنامه گاردین نیز به وقوع مشکلی مشابه در اپلیکیشن «گوگل مپس» اشاره کرده است. به نظر می‌رسد تلاش کاربران برای استفاده از حالت «استریت ویو» این اپلیکیشن نیز با اختلال روبرو شده است.

از سوی دیگر قابلیت آپلود عکس و فایل در پیام‌رسان Hangouts نیز از کار افتاده و کاربران یوتیوب نیز از اختلال در نمایش و آپلود ویدئوها خبر داده‌اند.
طبق اطلاعات وب سایت outage.reportکاربران در استرالیا، آمریکا، اتحادیه اروپا و آسیا تحت تأثیر این اختلال بوده‌اند.
کد مطلب: 55920
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام