کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیپدهای جدید در قالب آیپدهای قدیمی

20 اسفند 1397 ساعت 11:21

ایتنا - اپل قصد دارد نسل جدید تبلت‌های آیپد مدل ۲۰۱۹ را با همان قابلیت و طراحی‌های گذشته تولید و عرضه کند.



آیپدهای اپل که همواره یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تبلت‌های جهان به شمار می‌روند، هرساله همچون بسیاری دیگر از محصولات این شرکت به‌روزرسانی شده و مدل‌های جدیدی که از آنها معرفی و رونمایی می‌شود، جایگزین مدل‌های قبلی و قدیمی‌تر می‌شود.

حالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge، آیپد های جدید مدل سال ۲۰۱۹ میلادی شامل تغییر و تحولات خاص و قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیشین این محصولات نخواهند شد و به نظر می‌رسد که حداقل برای یک سال دیگر نیز باید قابلیت تاچ آیدی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری را در این محصولات شاهد باشیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارشی که در نشریه ژاپنی مک اوتارا آمده است، آی‌پدهای مدل ۲۰۱۹ تفاوت چندانی نسبت به مدل‌های فعلی و کنونی این محصول نخواهد داشت بجز اینکه احتمالاً سایز و اندازه آن اندکی بزرگ‌تر از قبل شده و از ۹.۷ اینچ به ۱۰ یا ۱۰.۲ اینچ تغییر و افزایش اندازه پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این قضیه در مورد آیپدهای مینی نیز صدق خواهد کرد و کاربران نباید توقع تغییرات چندانی از مدل‌های جدید را داشته باشند.
به همین سبب بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران برآورد کرده‌اند که تبلت‌های آیپد اپل تحت تأثیر عدم وجود تغییرات خاص افزایش قیمت قابل توجهی را نیز تجربه نخواهند کرد.


کد مطلب: 55891

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55891/آیپدهای-جدید-قالب-قدیمی

ايتنا
  https://www.itna.ir