کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفاوت هتل درویشی در مقایسه با سایر هتل‌های مشهد

19 اسفند 1397 ساعت 12:27

هتل مجلل درویشی نه تنها در مشهد، بلکه در تمام ایران از مجلل‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. معماری این هتل بی‌نظیر و مدرن است اما می‌توانید فرهنگ باستانی کشورهای مختلف را در اتاق‌های ملل آن تجربه کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شهر مشهد، یکی از پرتردد‌ترین شهرهای ایران به برکت وجود امام رضا (ع)، بناهای تاریخی و مکان‌های طبیعی است. اگر به همراه همسر خود قصد سفر به مشهد برای ماه عسل را دارید و یا میزبانِ مهمانی ویژه در مشهد هستید و یا به هر دلیل دیگری نیاز به اقامت در یکی از بهترین هتل های مشهد را دارید، هتل درویشی مشهد آماده است که با خدماتی متفاوت تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر به مشهد را در اختیار شما قرار دهد.

هتل درویشی که در فاصله 4/1 کیلومتری حرم، در خیابان اصلی امام رضا(ع) قرار گرفته است. امکانات، خدمات و شیک بودن، این هتل را از سایر هتل‌های مشهد متمایز ساخته است. هتل مجلل درویشی نه تنها در مشهد، بلکه در تمام ایران از مجلل‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. معماری این هتل بی‌نظیر و مدرن است اما می‌توانید فرهنگ باستانی کشورهای مختلف را در اتاق‌های ملل آن تجربه کنید.

هتل درویشی با 25 طبقه، دومین اقامتگاه مرتفع مشهد مقدس است و دید خوبی را نسبت حرم و شهر مشهد را اختیار مهمانان خویش خواهد گذاشت.
سرویس ترانسفر هتل درویشی مشهد تا فرودگاه هر ساعت یک بار است و اگر اطلاعات پرواز خود را در هنگام رزرو هتل مشخص کنید، استقبالی رایگان از شما به عمل خواهد آمد. سرویس حرم نیز هر سی دقیقه یکبار برای راحتی زائرین در مسیر حرم هتل در حال رفت و آمد است، هر چند فاصله با پای پیاده تقریبا ده دقیقه است.

تفاوت اتاق‌های هتل مجلل درویشی
این هتل علاوه بر اتاق‌های عادی استاندارد که به نام فصل‌ها نام‌ گذاری شده‌اند، اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی تحت عنوان ملل، رویال و VIP را به مهمان خود پیشنهاد می‌دهد.

واحد‌های دوبلکس ملل این مجموعه از معماری ایرانی (باستان و پس از اسلام)، مصری، رومی، یونانی، هندی، عربی و چینی الهام گرفته‌اند و هر یک زیبایی این معماری‌ها را به رخ بیننده می‌کشند.
اتاق‌های ‌رویال اقامتی مثل یک رئیس جمهور، و همچنین پنت هاوس اسپا را در اختیار شما قرار ‌می‌دهند. از سوی دیگر اتاق‌های VIP هتل مجلل درویشی با نام‌های امپریال و کوئین، اقامتی در خور یک شاه، امپراتور و یا ملکه را نصیب شما خواهند کرد.
 
هتل درویشی مشهد

تفاوت خدمات هتل درویشی مشهد
این هتل دارای دو تالار بسیار مجلل در طبقه ‌های هفدهم و اول است و اتاقی بسیار بزرگ و مجهز برای جلسات در طبقه هفده و نیم دارد که کمتر نظیر آن در هتل‌های شهر مشهد مشاهده می‌شود.
همچنین هتل مجلل درویشی از هشت مرکز پذیرایی بسیار متفاوت و زیبا (اعم از آتریوم، کافه، رستوران و رستوران سنتی و فست فود) بهره می‌برد، که هر کدام از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. به طور مثال در کافی شاپ اسپا علاوه بر استفاده از کافه می‌توانید از خنکی آب و ما‌هیهای اسپا لذت ببرید.

مرکز خرید مخصوص هتل درویشی تجمعی از برند‌های معروف و سوغاتی‌های درخور مشهد است و سالن بدنسازی آن به امکانات روز دنیا مجهز شده است. برای اطلاع از قیمت کلیه هتل های مشهد، کلیک کنید.
 
 
 


کد مطلب: 55883

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55883/تفاوت-هتل-درویشی-مقایسه-سایر-هتل-های-مشهد

ايتنا
  https://www.itna.ir